15 mai 2014
Chişinău · SC"Angroset" joburile companiei »
Compania Angroset SRL angajeaza o persoana pentru functia de Secretar/Office manager.
Descrierea postului:
- îndeplinirea activităților zilnice de secretariat;
- preluarea și direcționarea apelurilor telefonice;
- perfectarea, redactarea corespondenței de afaceri necesară desfașurării activității zilnice şi documentelor de protocol ale companiei;
- verificarea documentelor elaborate de alte categorii de personal, rapoarte și alte acte;
- asigurarea transmiterii / recepționarii documentelor prin posta, fax, e-mai;
- arhivarea corespondenţei şi documentelor de interes general ale companiei;
Cerinte fata de candidat:
• Studii superioare finisate;
• Cunoasterea limbii romane si ruse (scris, vorbit) la nivel avansat;
• Cunoasterea limbii engleze (scris, vorbit) la nivel intermediar;
• Experienta profesionala la o pozitie similara este binevenita;
• Capacitatea de a formula si exprima clar gandurile.
• Cunostinţe de baza in domeniul utilizarii calculatorului (MS Office, Windows), cunoaşterea programei 1C este un avantaj.
• Abilitati de convingere si de identificare a necesitatilor clientului.
• Caracteristici personale: nivel inalt de responsabilitate, punctualitate, corectitudine, comunicabilitate, perseverenta.
Orar de lucru: zi completa.
Locul de lucru: Chisinau, Centru.
Telefon |
+373 22 277608
|
angroset2@gmail.com |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®