16 ianuarie 2014
Chişinău · Arobs Software joburile companiei »
Pentru solutia Track GPS – monitorizare flota auto, cautam un nou coleg/colegă responsabil(a) de asigurarea suportului tehnic pentru clientii din Republica Moldova
CERINTE:
- Background tehnic – avantaj
- Pasionat(a) de domeniul tehnic/auto
- Experienta in relatii clienti (technical/customer support)
- Studii superioare finalizate
- Capacitate de rezolvare probleme, gindire analitica
- Persoana pro-activa
- Orientare spre client
- Atentie la detalii
- Abilitati foarte bune de comunicare in limba romana si rusa (scris, vorbit)
- Cunostinte foarte bune de utilizare PC (excel, word, baze de date)
RESPONSABILITATI:
- Preluarea sesizarilor clientilor (telefonic / e-mail)
- Introducerea acestora in aplicatia specifica
- Mentinerea la zi a bazei de date cu sesizarile aparute
- Mentinerea relatiei cu tehnicienii si cu service-urile partenere
- Validarea instalarilor de dispozitive efectuate de parteneri/tehnicieni si indrumarea acestora in cazul in care se solicita ajutor
BENEFICII:
- Mediu de lucru profesionist
- Posibilitatea dezvoltare profesionala intr-o companie cu acoperire internationala si in continua extindere
- Traininguri de specialitate
Expediati CV-ul dvs pe adresa de email.
job@arobs.com |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®