15 aprilie 2014
Chişinău · Vinaria Purcari joburile companiei »
Sex | Experienţa |
Orice | de la 4 ani |
Descrierea postului:
• Elaborarea strategiilor de comunicare pe piata interna si international;
• Elaborarea strategiilor de conţinut pentru mediile offline şi online;
• Masurarea eficientiei fiecarui canal de comunicare: numar de cititori, vizualizari /popularitate;
• Creare de materiale pentru presă şi/sau parteneri: mape, comunicate, prezentări, newslettere etc;
• Creare de conţinut pentru blog şi reţelele sociale, publicarea de conţinut, tot ce înseamnă prezenţa în mediul online, inclusiv interacţiunea cu cititorii/fanii/urmăritorii;
• Creare şi actualizare permanentă a listei cu contacte din mass media şi menţinerea legăturii cu acestea: reviste/ ziare / TV / Radio / lista web site-uri divizata dupa content: blogger/ portale de stiri / divertisment;
• Documentarea privind trendurile sociale şi conceperea unor strategii de a genera buzz;
• Monitorizare a presei şi a comunicării din mediul online;
• Creare de continut pentru materiale promotionale, ambalaj;
• Reprezentarea companiei în apariţiile publice;
• Întocmirea de bilanţuri, statistici şi rapoarte cu privire la activităţile de relaţii publice ale companiei;
• Comunicarea interna.
Cerinte:
• Studii superioare, jurnalism sau marketing constituie un avantaj;
• Cel putin 4-5 ani de experienta in comunicare si/ sau presa;
• Abilitati excelente de comunicare scrisa si verbala in limbile romana, rusa si engleza;
• Cunostinte de operare calculator (Word, Excel, Power Point, Internet) – nivel utilizator active;
• Copywriting skills.
Oferta:
• Pachet salarial competitiv
• Oportunitate de cariera si integrarea in echipa unei companii lider de piata.
marketing@purcari.md |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®