26 mai 2014
Chişinău · ICS,,Adevarul Media'' joburile companiei »
abilități
• Evidența contractelor cu clienții si furnizorii (redactare acte aditionale, verificare periodic de expirare a contractelor si reinoirea acestora conform termenilor contractuali)
• Intocmirea de raportari specifice, efectuarea documentarii si raspuns in termenele solicitate, catre conducere;
• Mentinerea relatiei cu furnizorii de servicii, partenerii, gestiunea resurselor material necesare functionarii corecte a biroului;
• Alte sarcini punctuale, in functie de dinamica activitatii
• vînzarea produselor companiei (cărţi, DVD-uri) în conformitate cu standardele şi politicile comerciale ale companiei;
Solicitanți eligibili:
• Orientare spre client;
• Experiență în vanzări;
• Abilități de comunicare și negociere;
• Capacitate de a lua decizii;
• Limba română şi rusă – nivel avansat.
Calități personale:
• Dorința de a-si influența câștigurile;
• Capacitatea de a înțelege nevoile clienților;
• Personalitate cu o gîndire pozitivă;
• Amabilitate şi eficienţă.
Compania oferă
• Salariu motivant;
• Număr de telefon mobil corporativ;
• Oportunitatea dezvoltării unei cariere într-o echipă de specialişti cu experienţa în domeniu.
stella.mihailova@adevarulholding.ro |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®