16 august 2016
Chişinău · RODALS joburile companiei »
Brand manager produse Pakmaya
Cerințe:
- studii superioare sau medii de specialitate (de dorit în domeniul comerțului sau al industriei produselor alimentare);
- experiență în domeniul vânzărilor active B2B;
- bune cunoștințe de operare PC (Microsoft Office, …);
- cunoașterea limbilor rusă și română (cunoașterea limbii engleze constituie avantaj);
- responsabilitate, disciplină, perseverență, spirit de echipă;
- abilități de desfășurare corectă a negocierilor, abilități de convingere;
- capacitate bună de învățare;
- permis de conducere categoria B și experiență de conducere a vehiculelor (deținerea automobilului personal este binevenită).
Responsabilități:
- promovarea produselor Pakmaya comercializate de companie;
- cooperarea cu clienții existenți și căutarea activă de noi clienți;
- desfășurarea negocierilor și încheierea contractelor cu clienții;
- realizarea vânzărilor;
- controlul comenzilor și livrărilor către clienți;
- controlul datoriei debitoare;
- întocmirea dărilor de seamă;
- participare în cadrul evenimentelor de promovare a produselor comercializate de companie.
Oferim:
- salariu fix + bonusuri (mărimea cărora se va stabili în urma rezultatelor interviului);
- lucru în cadrul unei echipe adevărate;
- posibilități de instruire și perfecționare profesională, atât în țară, cât și peste hotare (la partenerii din străinătate);
- oportunități reale de avansare în carieră;
- pachet social (angajare oficială, perfectarea carnetului de muncă, achitarea primelor de asigurări medicale și sociale).
Condiții de muncă:
- program de lucru de la 08.30 până la 17.30;
- loc de muncă amenajat;
- compensarea cheltuielilor pentru convorbiri telefonice;
- remunerare (salariu fix + %).
Expediați CV-ul la adresa electronică: info@rodals.md
Relații la tel: 076777720
Telefon |
+373 76777720
|
info@rodals.md |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®