Intrare cont Cont nou
E-mail:
Parola Ați uitat parola?
Închide
E-mail:
Parola
Intrare cont
Închide
E-mail:
Închide

Intrare Închide
nu sunt marcate

Locuri de muncă

nu sunt salvate

26 octombrie 2017

Chişinău · BCR Chisinau joburile companiei »

Sex Experienţa
Orice de la 3 ani

Banca Comercială Română Chișinău S.A.
anunță concurs pentru postul

Manager Risc Operational

Misiune post: Coordonarea activităților specifice procesului de management a riscului operational

Responsabilități:
• Urmarirea cerintelor de reglementare si asigurarea cadrului intern general de administrare a riscurilor operationale la nivelul Bancii, in conformitate cu reglementarile legale si cu standardele Grupului BCR.
• Identificarea/evaluarea/masurarea riscurilor operationale care se pot manifesta la nivelul bancii
• Implementarea cadrului de lucru aferent externalizarii; acordarea de suport managerului de externalizare pentru efectuarea evaluarilor de risc aferente activitatilor propuse pentru externalizare.
• Raportarea expunerii de risc operational catre structurile de conducere si supraveghere/ BNM conform reglementarilor interne/ reglementarilor legale aplicabile.
• Intreprinderea demersurilor necesare pentru incheierea politelor de asigurare ale Grupului BCR pentru acoperirea riscurilor operationale, daunelor la patrimoniu si a daunelor la garantiile de tip rezidential acceptate de Banca.
• Stabilirea si definirea indicatorilor cantitativi si calitativi de risc operational.
• Pregatirea de scenarii de risc operational.
• Definirea proceselor de management a riscului reputational.
• Evaluarea operatiunile si activitatile Bancii in scopul determinarii segmentelor vulnerabile la riscul operational, propune masuri de prevenire/ diminuare a acestor riscuri, impreuna cu entitatile implicate.

Cerințe față de candidați:
• Studii superioare, preferabil în domeniul financiar/ contabil
• Experiență minimă de 3 ani în activitatea bancară, în special în domeniul managementul riscului operational/audit.
• Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat
• Cunoștințe PC la nivel de utilizator avansat (MS Office, aplicații bancare)

Profilul candidatului:
• Abilități de comunicare și lucru în echipă
• Motivare și angajament
• Gândire analitică și sistematică
• Responsabilitate şi implicare
• Abilități de gestionare eficientă a timpului
• Rapiditate și eficiență în executarea sarcinilor
• Management eficient al timpului

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV la Departamentul Resurse Umane si Comunicare sau prin e-mail: resurse.umane@bcr.md

Vor fi contactate doar persoanele selectate.

E-mail resurse.umane@bcr.md
Web-Site bcr.md
Acțiuni cu locul de munca:

Salva în carnetul de note

Salva document în Word

Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®