Intrare cont Cont nou
E-mail:
Parola Ați uitat parola?
Închide
E-mail:
Parola
Intrare cont
Închide
E-mail:
Închide

Intrare Închide
nu sunt marcate

Locuri de muncă

nu sunt salvate

11 martie 2020

Chişinău · DAD Human Capital joburile companiei »

Salariu Sex Experienţa
15000 MDL Orice de la 2 ani

Administrarea unui magazin online având ca specific domeniul alimentației publice, efectuarea planurilor de marketing on-line și operațiunlor specifice în vederea stimulării traficului de pe site, precum și pentru a genera vânzări.

Beneficii:
• Mediul de lucru profesionist, competitiv, dinamic;
• Perspectiva dezvoltării profesionale;
• Libertate în gestionarea timpului/activităților și în luarea deciziilor;
• Pachet salarial motivant, de la 15000 MDL – NET;
• Majorări salariale periodice pe măsura îndeplinirii obiectivelor propuse;
• Experiență într-o companie mare și cu perspective de dezvoltare continuă.

Responsabilități:
• Operare în platforma de administrare a magazinului online, adăugare/modificare descrieri produse, adăugare poze, creare bannere, urmarirea creșterii ratei de conversie, verificare prețuri; menținerea corectitudinii informațiilor afișate pe site-ul magazinului online;
• Crearea și implementarea în magazin de promoții, reduceri de prețuri, bannere, alte elemente comerciale/marketing specifice;
• Preluarea comenzilor de pe e-mail sau telefonic, procesarea comenzilor, consiliere clienți,
• Monitorizarea livrării mărfii la destinatar, asistență post vânzare;
• Verificarea și coordonarea actualizării permanente a stocurilor.
• Urmărirea și actualizarea termenilor și condițiilor de comandă/livrare/utilizare, în conformitate cu politică internă.

Candidatul ideal:
• Cunoștințe de marketing și marketing on-line;
• Cunoștințe de bază SEO, Google Adwords, Facebook Ads;
• Cunoașterea regulilor de administrare și menținere a conturilor de social media (Facebook, Instagram,Youtube, etc);
• Experiență de minim 2-3 ani pe o poziție care să presupună coordonarea activității de marketing;
• Cunoașterea regulilor scrierii diverselor tipuri de materiale (invitație, articole, flyere etc.);
• Excelente abilități de comunicare (limbaj adecvat comunicării telefonice,/customer service), interes pentru calitate, capacitate rapidă de decizie;
• Abilități de a genera idei și soluții, având inițiativă și dorință de implicare permanentă.

Persoanele intereasate sunt rugate să expedieze CV-ul la hr@dad.md , indicînd denumirea postului în subiectul scrisorii.

Vom fi bucuroși să colaborăm!

Telefon
+373 69 995545
E-mail hr@dad.md
Acțiuni cu locul de munca:

Salva în carnetul de note

Salva document în Word

Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®