25 decembrie 2013
Chişinău · Orhei-Vit joburile companiei »
Sex | Experienţa |
Masculin | de la 2 ani |
Responsabilități de bază:
- Găsirea şi atragerea de furnizori, negocierea condiţiilor de livrare;
- Negocierea și încheierea contracte cu furnizorii;
- Întocmirea comenzilor, urmărirea execuţiei;
- Controlul executării obligaţiilor faţă de furnizori;
- Evidența documentației;
- Evidenţa creanţelor, restituire/schimbul mărfii cu defect ;
- Operaţiuni de import-export.
Cerinţe față de candidat:
- Studii superioare;
- Cunoaşterea principiilor de organizare şi desfăşurare a achiziţiilor;
- Experienţă în achiziţii cel puţin 2 ani;
- Cunoaşterea programelor de calculator;
- Engleza, româna – peste mediu.
Cerinţe profesionale şi personale faţă de candidat:
- Gândire analitică, spirit de iniţiativă, orientare spre rezultat, leadership, poziţie dinamică în activitatea companiei.
- Responsabilitate, decenţă, potenţial de creştere personală, rezistenţă la situaţii neordinare, abilităţi de comunicare.
Condiţiile de muncă: telefon de serviciu, compensarea cheltuielilor pentru transport, negocierea salariului la interviu.
Preselecţia se va efectua pe baza CV-urilor expediate la adresa electronică indicată mai jos, cu mențiunea Manager achizitii.
hr@orhei-vit.com | |
Web-Site | orhei-vit.com |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®