Intrare cont Cont nou
E-mail:
Parola Ați uitat parola?
Închide
E-mail:
Parola
Intrare cont
Închide
E-mail:
Închide

Intrare Închide
nu sunt marcate

Locuri de muncă

nu sunt salvate

14 martie 2017

Inginer principal, secţia administrare baze de date a departamentului tehnologii informaţionale

Chişinău · Banca Națională a Moldovei joburile companiei »

Experienţa
de la 1 ani

Cerințe minime obligatorii:

- Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaţionale cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare;
- Experienţa de muncă în domeniul tehnologiilor informaţionale, cel puțin 1 an;
- Experienţă de lucru în domeniul elaborării şi implementării programelor de aplicaţii cu utilizarea bazelor de date relaţionale;
- Experienţa de lucru în domeniu administrării bazelor de date relaţionale (Microsoft SQL sau Oracle);
- Cunoaşterea limbajului SQL, a metodelor şi tehnicilor de lucru cu baze de date relaţionale;
- Cunoaşterea limbii române;
- Cunoaşterea limbii engleze (specific tehnic);
- Capacitatea de a analiza, determina şi localiza problemele ce pot apărea la exploatarea sistemelor de gestionare a bazelor de date, lucru în condiţii de stres;
- Competențe: responsabilitate, iniţiativă, perseverenţă, rezistenţă la efort şi stres, flexibilitate și disponibilitate în cazuri de urgenţă în afară programului de muncă.

Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:

- Experienţa de lucru în domeniu administrării produselor platformei tehnologice Oracle
- Cunoaşterea sistemului de programare Java.

Principalele atribuții:

- Gestionarea şi menţinerea bazelor de date exploatate în Banca Naţională a Moldovei conform regulilor şi instrucţiunilor adoptate în cadrul BNM;
- Administrarea securizată a conturilor utilizatorilor bazelor de date centralizate;
- Elaborarea şi modificarea asistenţei programate în domeniul lucrărilor legate de p.1 şi p.2;
- Acordarea asistenţei dezvoltatorilor de soft în rezolvarea problemelor legate de baze de date;
- Cercetarea şi implementarea tehnologiilor şi produselor noi în domeniul proiectării şi gestionării a bazelor de date, platformelor aferente şi elaborarea instrucţiunilor corespunzătoare.

Termenul limită pentru depunerea CV-urilor: 31 martie 2017.

Pentru participarea la concurs, accesați: https://www.bnm.md/ro/content/cv-online, completați formularul CV-ului online sau îl puteți depune la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul strategie, organizare și resurse umane, cu specificarea postului pentru care doriți să candidați.

Pentru persoanele cu studii obținute în străinătate vor indica calificările (ex. GPA, etc.) țara și instituțiile de învățămînt respective.

Vor fi contactate doar persoanele care întrunesc condițiile concursului.

E-mail resurse.umane@bnm.md
Web-Site bnm.md
Acțiuni cu locul de munca:

Salva în carnetul de note

Salva document în Word

Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®