15 martie 2017
Chişinău · Banca Națională a Moldovei joburile companiei »
Experienţa |
de la 2 ani |
Scopul general al postului: Asigurarea unui cadru eficient de gestiune a activității de competență sub aspect de colectare și sintetizare informații pentru elaborarea Planului anual al achizițiilor publice (nivel BNM), organizarea și derularea achizițiilor, managementul și monitorizarea contractelor de achiziții, aliniat la obiectivele și atribuțiile Direcției achiziții, management contracte și protocol.
Cerințe minime obligatorii:
1. Studii universitare economice cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare.
2. Experiență profesională în domeniul economic, achiziții publice de minimum 2 ani.
3. Cunoașterea legislației R. Moldova aferente domeniului de achiziții publice.
4. Experiență în aplicarea metodologiilor și instrumentelor de management contracte.
5. Cunoștințe de operare pe calculator: Microsoft Office, nivel avansat.
6. Competențe: integritate, profesionalism, responsabilitate, corectitudine, perseverență, gândire ordonată şi constructivă, inițiativă, flexibilitate și disponibilitate la schimbări.
7. Alte abilități și aptitudini: organizatorice, de sintetizare și analiză, comunicare verbală și în scris eficientă, tendință de dezvoltare profesională continuă.
8. Cunoașterea limbii române și a limbii engleze la nivel avansat.
Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:
- Studii postuniversitare.
- Deținerea de certificate profesionale internaționale în domeniile de achiziții publice și/sau management contracte.
Principalele atribuţii:
- Implementează și dezvoltă cadrul normativ de gestiune a activităților privind achizițiile în BNM, managementul și monitorizarea contractelor.
- Elaborează Planul anual al achizițiilor publice (nivel BNM), pe baza solicitărilor argumentate ale subdiviziunilor BNM, modifică Planul în situații bine justificate.
- Participă la derularea procedurilor de achiziție publică.
- Elaborează documentele necesare în vederea încheierii contractelor de achiziție.
- Asigură evidența uniformă a contractelor de achiziție încheiate între BNM și terți.
- Gestionează și monitorizează etapele de realizare a contractelor de achiziție.
- Întocmește dosarele de achiziții realizate și le arhivează.
- Se informează continuu asupra promoțiilor acordate de furnizori/producători ai bunurilor stabilite pentru achiziție (discount-uri, bonusuri etc.).
- Studiază continuu noile apariții ale legislației naționale în domeniul achizițiilor publice, directivele UE în domeniu, bunele practici de gestiune și optimizare a proceselor derulate și înaintează propuneri de implementare în cadrul BNM.
Termenul limită: 30 martie 2017
Pentru participarea la concurs, accesați: https://www.bnm.md/ro/content/cv-online, completați formularul CV-ului online sau îl puteți depune la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul strategie, organizare și resurse umane, cu specificarea postului pentru care doriți să candidați.
Pentru persoanele cu studii obținute în străinătate vor indica calificările (ex. GPA, etc.) țara și instituțiile de învățămînt respective.
BIBLIOGRAFIE:
- Legea Nr.548-XIII din 21.07.1995 cu privire la Banca Națională a Moldovei.
- Planul achizițiilor publice al Băncii Naționale a Moldovei pentru anul 2017.
- Legea Nr.131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice.
- Actele normative în domeniul achizițiilor publice, în vigoare, aprobate prin Hotărârile Guvernului R. Moldova.
resurse.umane@bnm.md | |
Web-Site | bnm.md |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®