24 februarie 2014
Chişinău · Moncotel-Service joburile companiei »
Responsabilităţi principale:
- Efectuarea verificării respectării dispoziţiilor legale şi a procedurilor de lucru privind gestionarea mărfurilor şi evidenţa tehnico-operativă a acestora;
- Efectuarea inventarierii periodice programată a gestiunilor conform dispoziţiilor legale şi a procedurilor de inventariere adoptate de către societate;
- Efectuarea inventarierii patrimoniului societăţii conform dispoziţiilor legale;
- Adoptarea măsurilor pentru prevenirea, descoperirea şi recuperarea pagubelor, pentru stabilirea răspunderilor privind diminuarea patrimoniului sau ca urmare a efectuării de cheltuieli neproductive.
Cerinţele faţă de candidat:
- Studii superioare în domeniul economic;
- Cunoştere bună a programului 1C;
- Cunoştinţe de bază a limbii engleze;
- Capacităţi dezvoltate de comunicare, gîndire analitică;
- Persoană organizată, cu simţ al răspunderii, rezistentă la stres, care respectă termenele limită;
- Experienţa de muncă la un post similar constituie avantaj.
Beneficii:
- Lucru într-un colectiv tînar şi ambiţios;
- Angajare oficială + pachet social;
- Pachet salarial progresiv;
- Creştere profesională;
- Telefon de serviciu.
Va invităm să expediaţi CV-ul Dvs la adresa de e-mail: hrmoncotel@gmail.com
Procesul de selectare se va desfăşura în cîteva etape. Doar candidaţii ce corespund cerinţelor mai sus menţionate vor fi contactaţi şi informaţi despre paşii următori.
Telefon |
+373 79 977154
|
hrmoncotel@gmail.com |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®