Intrare cont Cont nou
E-mail:
Parola Ați uitat parola?
Închide
E-mail:
Parola
Intrare cont
Închide
E-mail:
Închide

Intrare Închide
nu sunt marcate

Locuri de muncă

nu sunt salvate

02 ianuarie 2014

Chişinău · Preturi Pentru Tine joburile companiei »

Vârsta Sex
22 - 30 ani Masculin

I.C.S. Preturi Pentru Tine S.R.L. este o companie romaneasca in plina ascensiune pe piata Republicii Moldova. Obiectul de activitate al societatii este reprezentat de comertul cu amanuntul al produselor nealimentare, in magazine proprii.

DESCRIEREA ACTIVITATII:
Personalul administrativ al societatii este format dintr-un colectiv foarte tanar (22 – 30 ani). Postul este disponibil in cadrul Departamentului de Contabilitate al firmei. Activitatea se va desfasura la sediul central al acesteia din sectorul Botanica, Chisinau.

Departamentul de contabilitate este organizat in doua activitati distincte (financiar si salarizare), iar viitorul angajat va fi responsabil de ambele activitati.

1. Descrierea activitatii din cadrul biroului financiar:
- verificarea documentelor intocmite de personalul din magazine (registru de casa, raport de gestiune, facturi de vanzari, dispozitii de plata/incasare, etc.);
- contabilizarea tuturor platilor si incasarilor efectuate prin numerar de catre magazinele societatii precum si a documentelor care stau la baza lor (facturi, state de plata, bonuri fiscale, dispozii de plata/incasare, etc.);
- efectuarea platilor prin conturile bancare ale societatii;
- gestionarea relatiei cu bancile partenere;
- contabilizarea platilor si incasarilor efectuate prin conturile bancare ale societatii precum si a documentelor care stau la baza lor;
- organizarea, indosarierea si arhivarea documentelor contabile specifice postului;
- evidente si rapoarte interne legate de propria activitate.

2. Descrierea activitatii din cadrul biroului salarizare:
- intocmirea contractelor de munca, a actelor aditionale si a deciziilor;
- intocmirea documentelor solicitate de salariati;
- intocmirea si contabilizarea statelor de plata;
- gestiunea dosarelor de personal;
- organizarea, indosarierea si arhivarea documentelor specifice postului;
- evidente si rapoarte interne legate de propria activitate.

Programul folosit: 1C.

CERINȚE DE BAZĂ:
- minim studii medii economice;
- atentie distributiva si stil de lucru foarte ordonat;
- disponibilitate la program prelungit;
- cunostinte operare PC (Excel, Word).

Experienta in domeniul financiar - contabil sau salarizare, dupa caz, precum si studiile superioare in domeniul economic constituie un avantaj.

OFERTA:
- pachet social complet;
- salariu motivant;
- in functie de rezultate posibilitati reale de promovare.

Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de mail precizata mai jos.
Pentru relatii suplimentare apelati numarul de telefon de mai jos.

Orar de muncă: Full-time

Persoană de contact: Mardare Ionut

Telefon
+373 78 946539
E-mail preturipentrutine@ymail.com
Web-Site ppt.ro
Acțiuni cu locul de munca:

Salva în carnetul de note

Salva document în Word

Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®