12 mai 2014
Chişinău · Consultant în departamentul informațional joburile companiei »
Responsabilitati:
• Cautarea informațiilor specifice (imagini, fișiere pdf, etc.) pe internet precum și salvarea acestora în baza de date cu ajutorul unei interfețe prietenoase.
• Gestionarea informațiilor existente (actualizarea și complectarea acestora).
• Asimilarea informației noi despre mașinile de oficiu (printere, faxuri) precum și consumabilele folosite de acestea.
Cerinte:
• Limba Engleză (scris/vorbit fluent).
• Abilități de operare PC avansat:
• Web Browser.
• Open Office Tabele elecronice de calcul(Excel, other Spreadsheets).
• Google Docs.
• Mereu atenție la detalii.
• Disciplinat, Punctual, Responsabil.
• Persoană ordonată şi dinamică.
Beneficii Oferite:
• Salariu atractiv.
• Condiţii excelente de lucru.
• Bani pentru prânz.
• Posibilitatea de a crește în plan profesional.
hr@sova-max.com |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®