05 decembrie 2014
Chişinău · Camera Nationala a Cartii joburile companiei »
Cerinţe de bază:
• studii superioare, de licenţă/masterat: biblioteconomie, ştiinţe ale comunicării, filologie, limbi străine, ştiinţe sociale etc.
• cunoaşterea excelentă a limbii române şi a altor limbi de circulaţie internaţională: engleză, germană, franceză, rusa.
• cunoaşterea legislaţiei în domeniul de activitate
• experienţă de lucru în domeniile de referinţă (se acceptă şi studenţi)
• cunoaşterea şi aplicarea tehnologiilor informaţionale
Abilităţi:
• abilităţi de analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, dinamism, implicare, seriozitate, iniţiativă, responsabilitate;
• abilităţi de lucru în echipă;
• abilităţi de comunicare; argumentare, prezentare;
• amabilitate, corectitudine, răbdare şi tact în relaţiile cu utilizatorii;
• inovaţie şi creativitate;
• seriozitate în executarea calitativă şi în timp util a sarcinilor propuse.
Documente necesare:
1. CV-ul;
2. Copia buletinului de identitate;
3. Copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau specializare;
4. Copia după carnetul de muncă.
Documentele for fi transmise prin email bookchamber.md@gmail.com.
Candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu.
Telefon |
+373 22 295916
|
Fax | +373 22 000611 |
bookchamber.md@gmail.com | |
Web-Site | bookchamber.md |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®