22 august 2016
Chişinău · Microlux-Termo joburile companiei »
Asistent personal/Office manager
1. Cerințe:
- Studii superioare;
- Cunoașterea fluentă a limbilor româna și rusa, engleza – un avantaj;
- Cunoașterea etichetei de afaceri și regulile comunicării de afaceri;
- Excelente abilități de utilizare a MS Office, internet, Email, Photoshop- un avantaj
2. Sarcini:
- cunoasterea documentelor corporative (conturilor spre plată, acte de verificare, acte de îndeplinire a lucrărilor, facturi fiscale);
- organizarea pregătirii documentelor, materialelor, informatiei necesare pentru activitatea productivă a oficiului si rezolvarea sarcinilor curente puse către angajatii companiei;
- evidenta corespondentei (înregistrarea si prelucrarea corespondentei de intrare si iesire)
- efectuarea convorbirilor telefonice (receptia apelurilor, gestionarea apelurilor efectuate, redirectionarea apelurilor, primirea si transmiterea fax-urilor, Xerox, scaner).
3. BENEFICII:
- pachet salarial atractiv;
- oportunitatea de dezvoltare a carierei într-un mediu de lucru profesional;
- posibilitate de dezvoltare şi avansare profesională;
4. Candidații sunt rugați să expedieze CV-urile la următoarea adresa: incalzire.md@gmail.com sau la nr de telefon 079995537.
Telefon |
+373 79 995537
|
incalzire.md@gmail.com | |
Web-Site | incalzire.md |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®