Intrare cont Cont nou
E-mail:
Parola Ați uitat parola?
Închide
E-mail:
Parola
Intrare cont
Închide
E-mail:
Închide

Intrare Închide
nu sunt marcate

Locuri de muncă

nu sunt salvate

12 septembrie 2016

Analist financiar (controlor de gestiune)

Chişinău · VEO Worldwide Services joburile companiei »

Sex Experienţa
Orice de la 6 ani

VEO Worldwide Services este o companie fondată în anul 2006, care furnizează servicii de consultanţă Business to Business, cu peste 500 de angajaţi, 9 ani de experienţă în România şi o creştere anuală de 70% în ultimii 4 ani. Compania cuprinde sedii in Romania, Republica Moldova, Polonia, Bulgaria, Ucraina. Activitatea noastră acoperă o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri: COMERŢ INTERNAȚIONAL, IT, FINANŢE, RESURSE UMANE.

Suntem o companie de consultanţă cu experienţă şi expertiză internaţională. Tot ceea ce facem în VEO, realizăm cu pasiune şi implicare, iar acest lucru s-a reflectat în cursul celor 9 ani de activitate în cifre şi prin creştere continuă. În VEO poţi evolua, îţi oferim posibilitatea de a te dezvolta, îţi propunem lucruri noi şi provocări, zi de zi!

Candidatul ideal:
Esti o persoana riguroasa, cu spirit analitic si capacitate de sintetiza?
Iti place sa lucrezi cu cifre si acorzi atentie detaliilor?
Daca raspunsul tau este « DA », atunci te invitam sa te alaturi echipei Control de gestiune de la Chisinau.

Pentru reusita in aceasta misiune ai nevoie de:
- Experienta de cel putin 6 luni - 1an in domeniul economic/financiar (reprezinta un avantaj experienta in control de gestiune sau analiza financiara);
- Studii superioare economice;
- Cunoasterea limbii franceze la un nivel incepator spre mediu ( A2-B1)
- Cunostinte de Excel (reprezinta un avantaj experienta in lucrul cu macro-uri si SQL)

Descrierea jobului:
In calitate Controlor de gestiune, principalele tale misiuni constau in:
- Asigurarea si gestionarea dezvoltarii rapoartelor ce permit monitorizarea permanenta a indicatorilor de gestiune necesari pentru evaluarea diferitelor activitati din cadrul societatii, in vederea asigurarii unui serviciu la standarde ridicate de calitate.
- Asigurarea respectarii procedurilor si a strategiilor stabilite;
- Elaborarea rapoartelor săptămânale și lunare pentru a determina indicatori de performanță performanta pe diverse activitati ale clientului;
- Colectarea si sintetizarea datelor preliminare in vederea elaborarii rapoartelor specifice;
- Respectarea termenelor de predare a rapoartelor.

Beneficii:
- Formare la nivel internaţional;
- Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere inr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
- Pachet salarial atractiv

Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!

Telefon
+373 69 939099
E-mail icozma@veoworldwide.ro
Web-Site veoworldwide.ro
Acțiuni cu locul de munca:

Salva în carnetul de note

Salva document în Word

Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®