23 mai 2018
Chişinău · Professional Resurse Umane joburile companiei »
Responsabilități de bază:
- Colectează și sintetizează datele preliminare în vederea elaborării rapoartelor specifice;
- Elaborează rapoarte săptămînale și lunare pentru a determina indicatorii de performanță pe diverse activități ale clientului;
- Asigură respectarea termenelor de predare a rapoartelor;
- Determină diferențele dintre obiectivele stabilite și rezultatele constatate în vederea analizării performanței activității;
- Elaborează situații specifice închiderii de lună și reconciliază rezultatele din contabilitate și control de gestiune;
- Asistă comitetele operationale sau grupurile de lucru în realizarea unor misiuni specifice sau a unor analize punctuale;
- Răspunde de respectarea normelor legale privind secretul și confidențialitatea datelor și informațiilor.
Cerințe:
- Studii superioare în domeniul economic;
- Cunoașterea limbii franceze la un nivel mediu;
- Experieță profesională în domeniul econonic/financiar;
- Bune abilități de operare în Excel;
- Bune abilități de analiză și sinteză.
Beneficiile jobului:
- Formare a nivel internațional;
- Oportunităti de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
- Un loc de muncă oficial.
Telefon |
+373 68 500375
|
dmoga@professional.md | |
Web-Site | professional.md |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®