18 aprilie 2023
Chişinău · Autoshina.md joburile companiei »
Avantajele companiei:
Achitarea salariului la timp;
Colectiv tânăr și prietenos;
Angajare oficială;
Compensare de 50% la sala de sport;
În birou există o bibliotecă cu cărți moderne;
După 6 luni de activitate in companie, oferim posibilitatea de achiziționa tehnică, in tranșe;
Dezvoltarea in domeniu.
Responsabilitati:
Ținerea evidenței contabile a activității economico-financiare a companiei;
Evidența valorilor materiale (intrări, ieșiri, transfer, casare, inventariere);
Evidența documentației primare;
Controlul și evidența circulației bănești;
Evidența decontărilor reciproce;
Elaborarea și prezentarea raporturilor interne și externe;
Formarea și prezentarea la timp a declarațiilor fiscale și financiare, inclusiv transmiterea declarațiilor electronice;
Realizarea documentatiei primare (încasări, cheltuieli, servicii bancare și altele.);
Planificarea fiscală, optimizarea acestora;
Întreținerea documentației personalului;
Contabilitatea stocurilor și a costurilor cu forța de muncă.
Cerințe:
Studii superioare în contabilitate;
Cunoașterea SNC, legislației fiscale si legislația muncii la nivel inalt;
Cunoașterea limbilor română si rusă;
Cunoştinţe avansate de operare PC :(Microsoft Offic e – Word, Excel), internet;
Abilitatea de a analiza și de a controla;
Abilitatea de a îndeplini sarcinile la timp;
Corectitudine si onestitate;
Atenție la detalii;
Pedantism.
Solicităm candidații, care corespund cerințelor de mai sus, să expedieze CV-ul la adresa de e-mail: job@webmaster.md
In scrisoarea indicati poziția și salariul dorit, în caz contrar, CV-ul dvs. nu va fi luat în considerare.
Telefon |
+373 60 908708
|
job@autoshina.md |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®