19 iulie 2016
Chişinău · “AMMA PROF INVEST” joburile companiei »
Candidatul ideal:
• Cunoașterea obligatorie a limbii ruse și a limbii de stat;
• Abilitati bune pentru a elabora si mai ales pentru a sustine prezentari la client;
• Experienta in Word, Excel, PowerPoint;
• Abilitati de comunicare foarte bune;
• Un caracter dinamic, proactiv, bun negociator, care poate identifica noi directii pentru business development;
• Lucrul cu oamenii si in echipa este o prioritate;
• Atitudinea pozitiva si atentia la detalii;
• Este dornic sa evolueze si sa performeze impreuna cu noi;
Descrierea jobului:
• Mentinerea si dezvoltarea conexiunii cu clientii asignati, in scopul fidelizarii acestora si a dezvoltarii relatiei dintre ei si noi;
• Coordoneaza proiectele care ii sunt alocate si se implica in proiectele asignate echipei din care face parte;
• Coordoneaza estimarile cu echipa de media si realizeaza media planuri pe media digitala (Google, Facebook, Twitter, Linkedin, Publishing etc)
• Evalueaza calitatea si acuratetea tuturor fluxurilor si proceselor care tin de conturile asignate.
Condiții de muncă și de remunerare:
- program de muncă full-time;
- salariu motivant (negociabil);
- pachet social;
- atmosferă plăcută de lucru, echipă tînără și energică;
- posibilitate de crește în carieră și de a dezvolta proiecte noi.
Expediați CV-ul cu o fotografie la adresa electronică: amma.profinvest@gmail.com cu specificarea postului pentru care aplicați.
Vor fi contactate doar persoanele a căror CV-uri vor fi selectate pentru interviu.
amma.profinvest@gmail.com |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®