04 octombrie 2016
Chişinău · TORECO joburile companiei »
TORECO Srl - companie specializată în distribuția si vînzarea produselor profesionale de curățenie, anunță următorul post vacant: Office Manager
Misiune post: organizarea și coordonarea eficientă a procedurilor administrative și de birou ale companiei.
Responsabilități:
- Recepţionarea şi evidenţa apelurilor telefonice, consultare clienți, analiza informaţiei şi redirecționarea apelurilor;
- Organizarea achiziţiilor de bunuri, lucrări şi servicii pentru necesităţile companiei;
- Înregistrarea corespondenţei de intrare-ieşire, efectuarea sistematizării acesteia în conformitate cu regulile în vigoare ale Societăţii;
- Contabilitatea fluxului de mărfuri și servicii (întocmirea facturilor), contabilitatea mijloacelor bănești(intoducrea casa, banca);
- Realizarea, monitorizarea şi respectarea circuitului informaţional în companie;
- Asistarea în probleme de comunicare, documentare şi coordonare internă;
- Întocmirea documentației pentru tendere și licitații;
- Organizarea deservirii la nivel înalt a vizitatorilor şi oferirea consultanţei;
- Efectuarea altor sarcini de serviciu delegate.
Profilul candidatului:
- Cunoașterea limbilor română și rusă la nivel avansat, cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
- Cunoașterea PC la nivel avansat (Microsoft Office, 1C);
- Experiență anterioară similară constituie un avantaj;
- Abilităţi excelente de comunicare;
- Capacitate de organizare, planificare, cercetare şi investigare a informațiilor recepționate;
- Auto-organizare, gestionarea timpului personal și a priorităților de lucru;
- Capacitatea de a depăși situații dificile şi de conflict.
Persoanele ce corespund cerinţelor date sunt rugate să expedieze CV-ul cu indicarea postului «Office Manager» la adresa de e-mail: pozitiv@toreco.md
pozitiv@toreco.md | |
Web-Site | toreco.md |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®