31 august 2016
Chişinău · Melitax Grup joburile companiei »
Office manager
Descrierea locului de muncă și responsabilitățile:
- Recepţionarea comenzilor, apelurilor şi organizarea îndeplinirii acestora;
- Evidenţa înregistrării vizitelor clienţilor şi partenerilor;
- Coordonarea lucrărilor pentru desfășurarea activității (formarea, înregistrarea, repartizarea, păstrarea si extragerea documentației conform standardelor de activitate), organizarea circulației complete a documentelor;
- Evidența corespondenței (înregistrarea și prelucrarea corespondenței de intrare si iesire), evidența corespondenței de afaceri, distribuirea materialelor necesare;
Criterii şi indicatori pentru implementarea cu succes a activității:
- Disciplina profesionala;
- Capacitatea de munca în echipă;
- Competența, organizare, raţionament;
- Cunoaşterea procedurii de operare cu documentele interne.
Regimul de lucru:
Zi normata - 8 ore/ 5 zile in saptamina.
Educatie, Studii:
Studii superioare, superioare nefinisate;
Aptitudini, capacitati:
Cunoasterea calculatorului – Utilizator Avansat, MS Windows, MS Office, baze de date.
Calităţi:
Comunicabil, responsabil, autodisciplină, iniţiativă, răbdare, diplomaţie, onestitate.Temperat în situaţii de conflict.
Expediază CV-ul cu datele tale de contact la adresa electronică: hr@melitax.md
În subiectul mesajului se va indica în mod obligatoriu denumirea postului vacant ,, Office manager,,.
Mai multe detalii despre noi și despre activitatea noastră găsești pe pagina web: www.melitax.md
Telefon |
+373 60 077339
|
hr@melitax.md |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®