21 ianuarie 2016
Chişinău · Lumos joburile companiei »
Sex | Experienţa |
Orice | de la 3 ani |
LUMOS Moldova angajează un asistent de Program
Argument
În conformitate cu politicile naționale și internaţionale, Republica Moldova, în ultimii ani, promovează reforma sistemului de protecţie a copilului. Organizația LUMOS cu sediul în Marea Britanie, prin intermediul filialei din Republica Moldova, în baza Acordului de colaborare semnat cu autorităţile administraţiei publice centrale şi locale, oferă asistenţă tehnică Guvernului Republicii Moldova în implementarea strategiilor în domeniul protecţiei drepturilor copilului, începând cu anul 2007. Proiectele implementate de Lumos Moldova sunt:
1. Reforma sistemului rezidențial de îngrijire a copilului;
2. Dezvoltarea şi promovarea educaţiei incluzive;
3. Dezvoltarea cooperării intersectoriale privind intervenţia timpurie la copii, prevenirea și reducerea ratei mortalității copiilor în vârstă de până la 5 ani la domiciliu;
4. Promovarea participării copiilor;
5. Integrarea copiilor cu dizabilități în școlile generale.
Proiectele Lumos sunt implementate la nivel central în parteneriat cu Ministerul Educaţiei, Ministerul Muncii, Protecţiei Sociale și Familiei şi Ministerul Sănătăţii, și la nivel local în parteneriat cu autoritățile APL din regiunile: mun. Chișinău, raioanele Florești, Ialoveni şi Orhei. Activitatea Lumos în Republica Moldova are la bază o colaborare strânsă şi eficientă între echipele de proiecte, între membrii echipei Lumos Moldova şi membrii echipei Lumos Foundation din Marea Britanie, între organizaţia Lumos şi autorităţile publice centrale şi locale, servicii comunitare, familii şi copii.
Pentru a oferi asistență echipei în procesul de implementare a Programului în Republica Moldova, Lumos Moldova angajează un asistent de Program.
Scopurile postului de asistent de Program Lumos:
Elaborarea rapoartelor și evidența datelor Programului Lumos Moldova;
Promovarea și diseminarea rezultatelor Proiectului ”Integrarea copiilor cu dizabilități în școlile generale”, în perioada de implementare a proiectului noiembrie 2015 – iulie 2016.
Obligaţii şi responsabilităţi:
În cadrul Programului Lumos:
1. Menținerea și actualizarea agendei de activități a Programului;
2. Realizarea traducerii în scris a documentelor din română în engleză și viceversa;
3. Realizarea traducerii orale din română în engleză și viceversa;
4. Realizarea sarcinilor în domeniul tehnologiilor informaționale: managementul informațiilor; asistență în gestionarea informațiilor/ materialelor prin sistemul Cloud; asistență membrilor echipei în gestionarea conturilor Outlook;
5. Menținerea și actualizarea bazelor de date existente în organizație;
6. Oferirea de asistenţă în timpul e-conferinţelor;
7. Oferirea suportului în organizarea activităţilor şi evenimentelor din cadrul Programului Lumos (mese rotunde, seminare, ateliere, conferințe);
8. Redactarea rapoartelor lunare, trimestriale şi anuale ale organizaţiei Lumos;
9. Colectarea şi analizarea datelor, informaţiilor cu referire la domeniul protecţiei drepturilor copilului în Moldova şi elaborarea sintezelor, notelor informative în baza informaţiilor analizate;
10. Îndeplinirea activităţilor de secretariat (scriere/redactare de procese-verbale ale şedinţelor de planificare săptămânală, scrisori, comunicări, alte documente);
11. Ținerea evidenței și raportarea cu privire la activităţile realizate;
12. Deplasarea de lucru în teritoriu, unde organizaţia îşi desfăşoară activităţile;
13. Promovarea bunei imagini a organizaţiei;
14. Participarea la alte activități, în conformitate cu sarcinile Programului Lumos în Republica Moldova.
În cadrul Proiectului ”Integrarea copiilor cu dizabilități în școlile generale”:
1. Elaborarea și implementarea planului de comunicare pentru Proiectul „Integrarea copiilor cu dizabilități în școlile generale”, componenta II, în corespundere cu planul general de activităţi al proiectului;
2. Scrierea a 20 de materiale – articole, comunicate de presă, istorii de succes, corespunzătoare după conţinut, stilistică şi formă cu obiectivele proiectului – şi distribuirea acestora prin intermediul mass-mediei (agenţii de presă, ziare, radio, TV, portaluri informaţionale);
3. Dezvoltarea şi menţinerea relaţiilor pozitive cu jurnaliştii, în vederea promovării bunelor practici şi a experienţelor de succes în incluziunea şcolară a copiilor cu dizabilităţi;
4. Redactarea materialelor elaborate de către echipa de proiect (module de instruire, prezentări, rapoarte etc.);
5. Oferirea suportului în editarea publicaţiilor elaborate în cadrul proiectului şi asigurarea distribuirii acestora;
6. Deplasarea în teritoriu pentru a participa la evenimentele organizate în cadrul proiectului;
7. Pregătirea şi distribuirea seturilor de materiale adresate jurnaliştilor prezenţi la evenimentele din cadrul proiectului;
8. Documentarea evenimentelor organizate şi stocarea acestora pentru arhiva proiectului;
9. Identificarea principalilor vorbitori/persoane care să ofere interviuri pentru jurnalişti, promovând rezultatele proiectului;
10. Elaborarea informaţiilor actualizate despre rezultatele proiectului pentru website-ul organizației Lumos;
11. Ținerea evidenței datelor privind activităţile şi rezultatele proiectului „Integrarea copiilor cu dizabilități în școlile generale”;
12. Oferirea suportului în elaborarea raportului final al proiectului, versiunile în limbile română şi engleză.
Experienţă şi calificare:
Studii superioare în unul din domeniile socio-uman, jurnalism, științe ale comunicării, sociologie;
Experiență în domeniile relevante de minim 2 ani;
Cunoaşterea la nivel avansat a limbii engleze (înţelegere, vorbire, scriere);
Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală în limba română și engleză;
Cunoaşterea la nivel avansat a calculatorului (abilităţi de utilizare a Microsoft Office, dezvoltare și menținere a bazelor de date);
Înţelegerea particularităţilor activității organizațiilor neguvernamentale;
Responsabilitate, motivație, abordare proactivă și flexibilă;
Abilități de lucru în echipă şi de gestionare a timpului;
Capacitate de a lucra în mod independent, precum şi de a lucra în situații de stres;
Cunoașterea legislației privind drepturile copilului va constitui un avantaj;
Interesul pentru domeniul drepturilor copilului, dar și experiența în această sferă va constitui un avantaj;
Cunoaşterea limbii ruse va constitui un avantaj.
Persoanele interesate vor depune:
- CV-ul;
- scrisoarea de intenție;
- 2 scrisori de recomandare.
Actele vor fi expediate pe adresa: MD 2012, Chișinău, str. Bănulescu Bodoni 14/1, etaj 1, sau prin e-mail la adresa electronică: office.moldova@wearelumos.org.
Data limită pentru aplicare este 01 februarie 2016.
Doar candidații selectați vor fi invitați la interviu.
Telefon |
+373 22 210240
|
Office.Moldova@wearelumos.org |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®