Вход Регистрация
E-mail:
Пароль Забыли пароль?
Закрыть
E-mail:
Пароль
Вход
Закрыть
E-mail:
Закрыть

Вход Закрыть
нет отмеченных

Резюме

нет сохраненных
Kleimionova Irina 38 лет
Город Кишинёв
Желаемый график Полный день
Текст резюме STUDII:
• 2005-2008 – Academia de Studii Economice din Moldova.
Cicli I. Facultatea «Finante». Specialitatea «Finante si banci» (limba de predare: rom-engl.).
• 2008-2010 - Academia de Studii Economice din Moldova.
Cicli II – Masterat. Specialitatea: «Finante corporative si asigurari»
EXPERIENTA PROFESIONALA:
 25.03.2008 – 23.07.2012 - SA «JLC» (Intreprindere de prelucrare produselor lactate) (or. Chisinau).
 25.03.2008 -23.05.2010 – SA «JLC». Economist subdiviziunei comerciale (or. Chisinau).
 Efectuarea analizei activităților economico-financiare.
 Distribuirea fondurilor pentru furnizorii.
 Raportarea vânzărilor lunare/trimestriale/anuale în cadrul companiei.
 Realizarea și prezentarea rapoartelor in diferite formate.
 23.05.2010- 01.02.2011 – SA «JLC». Sef reprezentantei din or. Drochia (40 de persoane).
 Gestiunea reprezentantei.
 Căutarea de noi canale de distribuție.
 Prelucrarea, analiza, interpretarea și gestionarea informații economico-financiare.
 Analiza financiară a indicatorilor de performanță;
 01.02.2011 – 23.07.2012 - SA «JLC». Sef-adjunct al sectiei de desfacere subdiviziunei comerciale (or. Chisinau) (20 de persoane).
 Managementul direct al departamentul, executarea sarcinilor stabilite de conducerea întreprinderii.
 Supravegherea si control activitatii sucursalelor din orașele Chisinau, Cahul și Drochia.
 Analiza activității economic- financiare.
 Formarea planurilor de vânzări și controlul implementării acestora.
 Analiza politicii de prețuri pe piata.
 Dezvoltarea strategiilor de promovare a produselor.
 Controlul creanțelor.
 23.07.2012 – 01.03.2013 - ПАО «ЖЛК-Украина» (г. Белая Церковь, Украина) (Intreprindere de prelucrare produselor lactate din Ucraina). Manager Financiar (350 de persoane).
 Analiza activității economico-financiare a întreprinderii.
 Bugetare și planificare.
 Optimizarea și minimizarea cheltuielilor.
 Auditul intern.
 Gestionarea relațiilor cu băncile și activitatea de creditare.
 Elaborarea proiectelor de investiții și a planurilor de afaceri;
 Gestionarea fluxurilor de numerar;
 Pregătirea rapoartelor pentru directorul general, precum și pentru președintele Consiliului de Supraveghere;
 Stabilirea prețurilor, controlul.
 Gestiunea creanțelor și datoriilor intreprinderii.








 06.12.2013 – 29.02.2020 – SRL «MAESTRO-NUT» (Intreprindere de prelucrarea si comercializarea nucului grecesc si fructelor uscate (mere uscate) pe piata internationala) (or.Chisinau)
Manager Financiar.
 Analiza activității economico-financiare a întreprinderii.
 Bugetare si planificare.
 Efectuarea auditului intern.
 Optimizarea si minimizarea cheltuielilor.
 Elaborarea de proiecte de investitii, planuri de afaceri.
 Elaborarea de masuri in vederea asigurarii stabilitatii financiare a companiei, analiza si evaluarea riscurilor financiare ale companiei.
 Formarea de scheme optime ale fluxurilor financiare, controlul mijloacelor banesti.
 Pregătirea planurilor de producție și vânzări, controlul implementării acestora.
 Analiza politicii de prețuri pe piata internationala.
 Urmărirea procesului de export la toate etapele.
 Intocmirea de rapoarte consolidate si de gestiune.

Coordonator Departament Calitate.
 Pregătirea pentru certificarea companiei în corcondanta cu sistemele de calitate și siguranța produselor alimentare (certificate ISO 22 000, BRC, IFS, Kosher, Halal, Sedex/Smeta si certificarea produselor organice (EU, NOP, Naturland, BioSuisse).
 Organizarea procesului tehnologic de productie.
 Controlul, supravegherea procesului de productie.
 Implementarea şi respectarea sistemului de management al calităţii în cadrul companiei.
 Administrarea, actualizarea şi îmbunătăţire documentelor sistemului de management al calităţii.
 Menţinerea şi îmbunătăţirea permanenta manualul sistemului de management integrat, procedurile de sistem şi instrucţiunile de lucru aflate în aria de responsabilitate.
 Coordonarea, îmbunătăţirea documentelor de management al sistemului de calitate pentru celelalte funcţii implicate. Audituri interne. Elaborarea planului de audituri interne.
 Asigurarea implementarii cerintelor standardelor de calitate, prin elaborarea documentatiei sistemului de management integrat si inregistrarilor aferente.
 Responsabilitatea pentru auditurile externe din partea clienților/organelor de certificare din strainatate.
 Responsabilitatea de a răspunde clienților privind nerespectarea cerintelor contractuale (neconformitati de calitatea produsului), implementarea acțiunilor corective, controlul proceselor.
 Pregatirea si participarea la expoziții în străinătate.

ABILITATI PROFESIONALE SI CUNOSTINTE:
 Cunostinte PC: cunostinte avansate de folosire a aplicatiilor MS Office (Excel, Word, Power Point), 1С, Onix.
 Cunoștinte HACCP, ISO 9001:2015, ISO 22000:2005, IFS, BRC, Kosher, Halal, sistemul responsabilitatii sociale Sedex/Smeta, sistemul de certificare a produselor organice.
 Abilități de comunicare și înțelegerea modului de gindire a reprezentanților diferitor naționalități (țările Europene, China, Rusia, SUA, Canada, țările din Orientul Mijlociu și Asia Centrală)
 Permis de conducere: cat. B

CUNOASTEREA LIMBILOR:
- limba rusa (limba materna) - limba engleza (fluent)
- limba romana (fluent) - limba spaniola (nivel mediu) (B2)


CALITATI PERSONALE:
Comunicabila, gindirea analitica, spirit de initiativa, abilitati de lider, punctuala, abilitati de lucru in echipa, dorinta de a dezvolta pe plan professional, responsabila, capacitate de a face față unor situații extreme.
Телефон +373 79 944914
E-mail kleimionova.ira@gmail.com
Действия с резюме:

Сохранить в блокнот

Сохранить в Word

Ваша вакансия отправлена

Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®