Kleimionova Irina 38 years | |
Town / City | Chisinau |
Desired work Schedule | Full-time |
Resume / CV | STUDII:
• 2005-2008 – Academia de Studii Economice din Moldova. Cicli I. Facultatea «Finante». Specialitatea «Finante si banci» (limba de predare: rom-engl.). • 2008-2010 - Academia de Studii Economice din Moldova. Cicli II – Masterat. Specialitatea: «Finante corporative si asigurari» EXPERIENTA PROFESIONALA: 25.03.2008 – 23.07.2012 - SA «JLC» (Intreprindere de prelucrare produselor lactate) (or. Chisinau). 25.03.2008 -23.05.2010 – SA «JLC». Economist subdiviziunei comerciale (or. Chisinau). Efectuarea analizei activităților economico-financiare. Distribuirea fondurilor pentru furnizorii. Raportarea vânzărilor lunare/trimestriale/anuale în cadrul companiei. Realizarea și prezentarea rapoartelor in diferite formate. 23.05.2010- 01.02.2011 – SA «JLC». Sef reprezentantei din or. Drochia (40 de persoane). Gestiunea reprezentantei. Căutarea de noi canale de distribuție. Prelucrarea, analiza, interpretarea și gestionarea informații economico-financiare. Analiza financiară a indicatorilor de performanță; 01.02.2011 – 23.07.2012 - SA «JLC». Sef-adjunct al sectiei de desfacere subdiviziunei comerciale (or. Chisinau) (20 de persoane). Managementul direct al departamentul, executarea sarcinilor stabilite de conducerea întreprinderii. Supravegherea si control activitatii sucursalelor din orașele Chisinau, Cahul și Drochia. Analiza activității economic- financiare. Formarea planurilor de vânzări și controlul implementării acestora. Analiza politicii de prețuri pe piata. Dezvoltarea strategiilor de promovare a produselor. Controlul creanțelor. 23.07.2012 – 01.03.2013 - ПАО «ЖЛК-Украина» (г. Белая Церковь, Украина) (Intreprindere de prelucrare produselor lactate din Ucraina). Manager Financiar (350 de persoane). Analiza activității economico-financiare a întreprinderii. Bugetare și planificare. Optimizarea și minimizarea cheltuielilor. Auditul intern. Gestionarea relațiilor cu băncile și activitatea de creditare. Elaborarea proiectelor de investiții și a planurilor de afaceri; Gestionarea fluxurilor de numerar; Pregătirea rapoartelor pentru directorul general, precum și pentru președintele Consiliului de Supraveghere; Stabilirea prețurilor, controlul. Gestiunea creanțelor și datoriilor intreprinderii. 06.12.2013 – 29.02.2020 – SRL «MAESTRO-NUT» (Intreprindere de prelucrarea si comercializarea nucului grecesc si fructelor uscate (mere uscate) pe piata internationala) (or.Chisinau) Manager Financiar. Analiza activității economico-financiare a întreprinderii. Bugetare si planificare. Efectuarea auditului intern. Optimizarea si minimizarea cheltuielilor. Elaborarea de proiecte de investitii, planuri de afaceri. Elaborarea de masuri in vederea asigurarii stabilitatii financiare a companiei, analiza si evaluarea riscurilor financiare ale companiei. Formarea de scheme optime ale fluxurilor financiare, controlul mijloacelor banesti. Pregătirea planurilor de producție și vânzări, controlul implementării acestora. Analiza politicii de prețuri pe piata internationala. Urmărirea procesului de export la toate etapele. Intocmirea de rapoarte consolidate si de gestiune. Coordonator Departament Calitate. Pregătirea pentru certificarea companiei în corcondanta cu sistemele de calitate și siguranța produselor alimentare (certificate ISO 22 000, BRC, IFS, Kosher, Halal, Sedex/Smeta si certificarea produselor organice (EU, NOP, Naturland, BioSuisse). Organizarea procesului tehnologic de productie. Controlul, supravegherea procesului de productie. Implementarea şi respectarea sistemului de management al calităţii în cadrul companiei. Administrarea, actualizarea şi îmbunătăţire documentelor sistemului de management al calităţii. Menţinerea şi îmbunătăţirea permanenta manualul sistemului de management integrat, procedurile de sistem şi instrucţiunile de lucru aflate în aria de responsabilitate. Coordonarea, îmbunătăţirea documentelor de management al sistemului de calitate pentru celelalte funcţii implicate. Audituri interne. Elaborarea planului de audituri interne. Asigurarea implementarii cerintelor standardelor de calitate, prin elaborarea documentatiei sistemului de management integrat si inregistrarilor aferente. Responsabilitatea pentru auditurile externe din partea clienților/organelor de certificare din strainatate. Responsabilitatea de a răspunde clienților privind nerespectarea cerintelor contractuale (neconformitati de calitatea produsului), implementarea acțiunilor corective, controlul proceselor. Pregatirea si participarea la expoziții în străinătate. ABILITATI PROFESIONALE SI CUNOSTINTE: Cunostinte PC: cunostinte avansate de folosire a aplicatiilor MS Office (Excel, Word, Power Point), 1С, Onix. Cunoștinte HACCP, ISO 9001:2015, ISO 22000:2005, IFS, BRC, Kosher, Halal, sistemul responsabilitatii sociale Sedex/Smeta, sistemul de certificare a produselor organice. Abilități de comunicare și înțelegerea modului de gindire a reprezentanților diferitor naționalități (țările Europene, China, Rusia, SUA, Canada, țările din Orientul Mijlociu și Asia Centrală) Permis de conducere: cat. B CUNOASTEREA LIMBILOR: - limba rusa (limba materna) - limba engleza (fluent) - limba romana (fluent) - limba spaniola (nivel mediu) (B2) CALITATI PERSONALE: Comunicabila, gindirea analitica, spirit de initiativa, abilitati de lider, punctuala, abilitati de lucru in echipa, dorinta de a dezvolta pe plan professional, responsabila, capacitate de a face față unor situații extreme. |
Phone number | +373 79 944914 |
kleimionova.ira@gmail.com |
Your job vacancy sent
Jobs Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®