28 января 2014
Кишинёв · Linella вакансии компании »
Пол | Опыт работы |
мужской | от 1 года |
Cerinţe faţă de candidat:
- studii superioare;
- experienţă de activitate în domeniu de minim 1 an;
- abilităţi avansate de cunoaştere şi utilizare a calculatorului;
- capacităţi în domeniul întocmirii, redactării şi perfectării documentelor de serviciu;
- vocabular bogat, spirit de diplomaţie, utilizarea corectă a limbajului în timpul conversaţiilor;
- abilităţi de lucru cu legislaţia Republicii Moldova, actele normative naţionale şi interne, aplicarea ei în munca de birou;
- cunoaşterea la perfecţie a limbii române, ruse şi engleze.
Calităţi personale:
- nivel înalt de responsabilitate;
- atenţie sporită, corectitudine, spirit de iniţiativă.
Obligaţii:
- planificarea agendei de lucru;
- recepţionarea şi înregistrarea corespondenţei, perfectarea răspunsurilor;
- organizarea întrunirilor de afaceri, şedinţelor, perfectarea proceselor verbale;
- controlul executării sarcinilor trasate;
- recepţionarea,notarea şi redirecţionarea apelurilor telefonice,
- identificarea, acumularea, analiza, sistematizarea şi prezentarea informaţiei necesare;
- organizarea deplasărilor conducerii;
- executarea indicaţiilor şi dispoziţiilor.
Garantăm:
- angajare oficială, în baza contractului individual de muncă;
- oferirea întregului pachet social;
- salariu oficial, în mărime garantată, achitat în termen;
- telefonie mobilă corporativă.
Regim de muncă:
luni - vineri (9:00 - 17:30).
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul (cu poză) la adresa electronică, indicând FUNCŢIA pentru care aplică.
De asemenea, candidaţii pot completa ancheta şi CV-ul la Departamentul Resurse Umane al Companiei în mun. Chişinău, str. Mircea cel Bătrân 11/6 (etajul 1), în zilele de luni - vineri, orele 9:00 - 13:00.
hr@linella.md |
Действия с вакансией: | |
Сохранить в блокнот |
Сохранить в Word |
Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®