Вход Регистрация
E-mail:
Пароль Забыли пароль?
Закрыть
E-mail:
Пароль
Вход
Закрыть
E-mail:
Закрыть

Вход Закрыть
нет отмеченных

Вакансии

нет сохраненных

16 ноября 2015

Кишинёв · ,,Accent Electronic вакансии компании »

Пол Опыт работы
Не имеет значения от 2 лет

Accent Electronic este lider pe piață locală de telecomunicații, oferind „la cheie” un serviciu complect de soluții optimizate de cea mai modernă generație pentru a ajuta clienții, cum ar fi operatorii de telecomunicații, agențiile guvernamentale, băncile locale cu diferite probleme. Am devenit cel mai mare distribuitor din Republica Moldova și din regiune, reunind aproximativ 70 de mărci și reprezentând cele mai mari companii de software (IBM, Alcatel-Lucent, etc.), ca sediul lor local.
Cerinţe
∙ Studii universitare finalizate
∙ Experienţă de lucru de minim 2 ani
∙ Constituie un avantaj experienţa suplimentară în activităţi de suport, front office/relaţii cu publicul, customer support, traduceri şi/sau marketing
∙ Limbile romană, rusă – vorbite liber şi engleză nivel avansat (înţelegere, scris, vorbit);
∙ Excelente abilităţi de organizare şi planificare
∙ Cunoştinţe şi abilităţi de tehnoredactare
∙ Capacitate de a lucra în termene limită de timp
∙ Bune abilităţi de utilizare a pachetului MS Office
∙ Persoană organizată, cu spirit de iniţiativă şi putere de anticipare
∙ Abilităţi de comunicare – uşurinţă, claritate şi coerenţă în exprimare
∙ Capacitate de a lucra în echipă
∙ Capacitate de a evalua şi de a lua decizii prompte
∙ Preocuparea pentru perfecţionarea pregătirii profesionale
∙ Preocuparea pentru aspectul personal

Responsabilităţi şi atribuţii
- Asigură interfaţă de comunicare în relaţiile dintre director/angajaţi şi director/terţi.
- Asigura redactarea documentelor/corespondenţei de protocol

- Se ocupă de organizarea şi urmărirea agendei de lucru a directorului.
- Realizează procedurarea şi urmăreşte respectarea circuitului informaţional în companie, verifică îmbunătăţirea acestuia.
- Se ocupă de organizarea secretariatului de la nivelul compartimentelor din subordinea directorului, de urmărirea şi păstrarea evidenţelor obligatorii, managementului informaţie, conform procedurilor existente.
- Înregistrarea, repartizarea şi expedierea corespondenţei directorului. Are putere decizională în limitele de competenţă acordate de director.
- Supervizarea corespondenţei directorului – adnotări, rezoluţii precum şi elaborarea de adrese, circulare şi a răspunsurilor la corespondenţa primită. Răspunde pentru corectitudinea raportărilor, urmărirea, păstrarea, sistematizarea, clasarea şi regăsirea documentelor specifice, de apărarea standardului şi imaginii firmei în relaţia cu terţii, răspunde de realizarea rezervărilor în cel mai scurt timp posibil şi de comunicarea detaliilor necesare bunei desfăşurări a delegaţiilor.
- Urmărirea îndeplinirii corecte şi la termenul solicitat a sarcinilor atribuite diverselor compartimente.
- Întocmirea, redactarea de rapoarte, referate, informări, gestionarea şedinţelor, urmărirea rezolvării sarcinilor.
- Gestionează documentele de interes general ale firmei (sistematizarea, clasarea, actualizarea, şi arhivarea documentelor).
- Organizarea călătoriilor (rezervări hotel, restaurant, avion) pentru director şi pentru grupul coordonat de acesta.
- În relaţiile cu publicul se ocupă de introducerea, întreţinerea şi prezentarea vizitatorilor, comunicarea modalităţilor de acces la conducerea companiei, cunoaşterea companiei şi prezentarea ei când este cazul, înscrierea la audienţe şi organizarea lor.
- Contribuie direct la stabilirea unei corecte comunicări pe orizontală, implementarea de metodologii emise în acest sens, verifică modul de aplicare a acestora.
- Participare la elaborarea şi actualizarea de metodologii, proceduri interne – iniţiate sau solicitate.
- Asistă Directorul General şi directorii de departamente la şedinţe de lucru şi întîlniri de afaceri
- Traduce în/din limba engleză/rusă/română corespondenţa directorului
- Realizează traducerea în/din limba engleză/rusă/română a documentelor de prezentare ale companiei sau a altor documente specifice managementului companiei
- Supervizează alte traduceri în/din limba engleză/rusă/română realizate în cadrul companiei sau pentru companie.

Compania oferă:
Program de lucru de 8 ore/zi (de la 9.00 pînă la 18.00);
Pachet social complet;
Nivel înalt de salarizare;
Creştere profesională;

Vă rugăm să expediaţi CV cu poză, pe adresa de email: cadre@accent.md

E-mail cadre@accent.md
Действия с вакансией:

Сохранить в блокнот

Сохранить в Word

Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®