20 июня 2016
Кишинёв · Acoperisultau вакансии компании »
Descrierea locului de muncă şi responsabilităţile:
- înregistrarea facturilor fiscale / facturilor primite de la furnizori; întocmirea şi verificarea registrului de procurări;
- eliberarea facturilor fiscale cumpărătorilor; întocmirea şi verificarea registrului de livrări;
- înregistrarea operațiilor economice privind circulația mărfurilor, materialelor și a serviciilor; evidenţa decontărilor cu salariaţii;
- pregătirea documentelor primare pentru rapoarte fiscale şi statistice;
- administrarea debitorilor şi creditorilor; verificarea decontărilor reciproce cu aceştia.
Cerinţele pentru ocuparea postului:
- studii superioare în domeniul economiei, contabilităţii;
- experienţă în evidenţa serviciilor (deprinderi în sectorul producerii va constitui un avantaj);
- utilizator avansat PC (1C, Microsoft Office, Internet);
- cunoaşterea limbilor - română şi rusă;
- cunoaşterea evidenţei şi procedurilor de întocmire a documentelor primare;
- abilitatea de a lucra cu un volum mare de informaţie.
Calităţi şi trăsături de personalitate:
- comunicabil şi prietenos;
- grad înalt de responsabilitate şi orientare spre rezultat;
- autodisciplină, iniţiativă, diplomaţie, onestitate, flexibilitate;
- temperat în situaţii de conflict şi de criză.
Caracteristica mediului de lucru:
- oportunitate de angajare pe termen lung;
- posibilitatea de dezvoltare profesională şi personală;
- pachet competitiv de remunerare şi beneficii.
Candidatul trebuie să prezinte:
- CV cu fotografie la adresa electronica - gvild-lux@mail.ru.
Va puteţi familiariza cu specificul activităţii întrepriderii pe adresa de web: www.acoperisultau.md
Телефон |
+373 68 400730
|
Факс | +373 22 247511 |
acoperisultau@mail.ru | |
Веб-сайт | acoperisultau.md |
Действия с вакансией: | |
Сохранить в блокнот |
Сохранить в Word |
Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®