28 februarie 2014
Chişinău · Premarket Trading joburile companiei »
Cerințe:
• Abilități de comunicare dezvoltate
• Rezistenta la stres și la un volum impunator de muncă
• Fluență în limbile rusă și română
• abilități de operare PC : Microsoft World , Microsoft Excel , Internet - utilizator avansat
• Calități personale : responsabilitate și de învățare rapidă, organizare , orientare spre rezultate, atitudine pozitiva.
Responsabilitati:
• Perfectarea scrisorilor, cererilor și alte documente
• receptionarea apelurilor și corespondența , planificarea achizițiilor de birou
• Respectarea indicatiilor de catre superiori
• Efectuarea lucrului în pregătirea întilnirilor de afaceri, trainingurilor,etc.
• Capacitatea de a-și exprima gândurile într-un mod simplu și ușor de înțeles
• Lucrul cu echipamente de birou (scanare, xerox)
Compania oferă:
• Pachet social
• Posibilitatea de creștere profesională
• Munca intr-o echipa tanara si prietenoasa
• Salariu motivant
• Telefonie corporativa
• Locul de munca in biroul administrativ
• Ore delucru: luni - vineri 9.00-18.00
Părțile interesate pot trimite CV-ul la adresa de email, fotografie este obligatoriu!
office@premarkettrading.md |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®