12 februarie 2014
Chişinău · StarNet joburile companiei »
Sex | Experienţa |
Masculin | de la 1 ani |
Obiectivul postului:
Executarea si organizarea lucrului si a activitatilor de secretariat.
Competente si cerinte:
- Experienta in domeniu de cel putin 1 an;
- Studii superioare;
- Aptitudini de operare PC (Microsoft Office);
- Cunoasterea limbilor romana, rusa si engleza;
- Abilitati de comuncare, prezentare si diplomatie
- Managementul Stress-ului
- Responsabilitate
- Abilitati de planificare
Responsabilitati principale:
- Executarea lucrarilor de secretariat: primirea, inregistrarea, repartizarea corespondentei primite,
intocmirea unor raspunsuri pe baza documentelor prealabile;
- Pregatirea corespondentei pentru expediere si expedierea directa sau prin curier.
- Intocmirea, tiparirea si transmiterea corespondentei interne si externe. Lansarea fiselor de
procesare a solicitarilor, planificarea emiterii raspunsurilor sau solutionarii problemelor cu
persoanele din companie si monitorizarea executarii acestora.
- Traducerea, in caz de necesitate, a mesajelor sau a unor documente in limbile engleza, rusa,
romana si invers.
- Preluarea apelurilor telefonice, a corespondentei, mail-urilor si distribuirea lor. Raspunderea si
comunicarea la contactele telefonice si verbale receptionate cat si initiate;
- Programarea sedintelor si diferitelor intilniri de lucru;
- Mentinerea unei atmosfere binevoitoare si cooperante in activitate;
Compania ofera un pachet salarial motivant si alte bonusuri, oportunitatea dezvoltarii unei cariere intr-o echipa de profesionisti, si un mediu de lucru modern.
Persoanele interesate sunt invitate sa trimita un CV in atentia Departamentului Resurse Umane pe adresa de email sau la fax, cu specificarea postului – Office Manager.
Fax | +373 22 844445 |
angajare@starnet.md |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®