13 martie 2014
Chişinău · Imperiu Denyell joburile companiei »
Sex | Experienţa |
Orice | de la 1 ani |
Cerințe față de candidat:
Studii superioare;
Experiență de activitate în domeniu de minim 1 an;
Cunoștințe operare PC (MS Office, Internet);
Cunoștințe elementare de contabilitate;
Capacități în domeniul întocmirii, redactării și perfectării documentelor de serviciu;
Vocabular bogat, spirit de diplomație, utilizarea corectă a limbajului în timpul conversațiilor;
Cunoașterea a limbii române, ruse,(engleza, franceza va constitui un avantaj);
Calități personale:
Nivel înalt de responsabilitate;
Atenție sporită, corectitudine, spirit de inițiativă.
Obligații:
Lucru de secretariat – recepționarea apelurilor telefonice, înregistrarea și evidența corespondenței, înregistrarea și evidența de arhivă;
Planificarea agendei de lucru;
Recepționarea și înregistrarea corespondenței, perfectarea răspunsurilor;
Organizarea întrunirilor de afaceri, ședințelor;
Controlul executării sarcinilor trasate;
Recepționarea, notarea și redirecționarea apelurilor telefonice;
Identificarea, acumularea, analiza, sistematizarea și prezentarea informației necesare;
Executarea indicațiilor și dispozițiilor.
Garantăm:
Angajare oficială, în baza contractului individual de muncă;
Oferirea întregului pachet social;
Salariu oficial decent, achitat în termen;
Telefonie mobilă corporativă.
Regim de muncă:
luni - vineri (9:00 – 18:00).
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa electronică, indicând obligatoriu funcția pentru care aplică.
Telefon |
+373 78 883858
|
E.imperiudenyell@gmail.com |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®