Intrare cont Cont nou
E-mail:
Parola Ați uitat parola?
Închide
E-mail:
Parola
Intrare cont
Închide
E-mail:
Închide

Intrare Închide
nu sunt marcate

Locuri de muncă

nu sunt salvate

04 martie 2014

Inspector al secţiei „sud” a direcţiei combaterea şederii ilegale a străinilor

Chişinău · Biroul migraţie şi azil al Ministerului Afacerilor Interne joburile companiei »

Biroul migraţie şi azil al Ministerului Afacerilor Interne,
mun.Chişinău, bd.Ştefan cel Mare 75

Anunţ cu privire la ocuparea funcţiei vacante prin concurs:

Inspector al Secţiei „SUD” a
Direcţiei combaterea şederii ilegale a străinilor
a Biroului migraţie şi azil

Scopul general al funcţiei: Combaterea şederii ilegale a străinilor, combaterea criminalităţii, asigurarea ordinii publice şi asigurarea realizării programelor de stat, privind combaterea migraţiei ilegale.

Sarcini de bază:
- desfăşurarea nemijlocită a activităţii de serviciu, în vederea combaterii şederii ilegale a străinilor;
- depistarea străinilor aflaţi ilegal pe teritoriul ţării precum şi antrenarea ilegală a străinilor în cîmpul muncii;
- punerea în aplicare a programelor complexe de combatere a şederii ilegale a străinilor pe zona deservită precum şi pe întreg teritoriu ţării, asigură colaborarea în acest domeniu cu alte organe de drept.

Atribuţiile de serviciu:
1. Organizează prin metode şi mijloace specifice măsuri de culegere a informaţiilor şi altor date despre persoane, locuri, medii şi fapte ce prezintă interes pentru Secţie, iar în dependenţă de situaţia operativă, planifică şi efectuează măsuri de prevenire a infracţiunilor şi contravenţiilor în domeniul şederii şi migraţiei ilegale a străinilor şi apatrizilor pe teritoriul deservit, comise de către aceştia şi împotriva lor, precum şi investigarea acestor fapte ilicite.
2. În scopul efectuării măsurilor speciale de investigaţii, Secţia gestionează în modul prevăzut de actele normative departamentale ale MAI, dosare speciale în care se includ toate materialele acumulate.
3. Emite decizii privind anularea dreptului de şedere a străinilor şi apatrizilor ce au încălcat legislaţia Republicii Moldova.
4. Emite decizii privind revocarea dreptului de şedere străinilor şi apatrizilor ce au încălcat legislaţia Republicii Moldova.
5. Emite decizii privind returnarea străinilor şi apatrizilor de pe teritoriul Republicii Moldova.
6. Plasează şi deţine în Centrul de plasament temporar al străinilor persoanele care au intrat clandestin, se află ilegal şi urmează a fi îndepărtaţi, escortează şi asigură scoaterea lor forţată de pe teritoriul Republicii Moldova.
7. Înfăptuieşte expulzarea străinilor şi apatrizilor de pe teritoriul Republicii Moldova în baza hotărîrilor instanţei de judecată.
8. Verifică legalitatea plasării în cîmpul muncii a străinilor şi apatrizilor pe teritoriul Republicii Moldova, precum și aplică sancțiuni contravenționale în privința acestora.
9. Verifică activitatea agenţiilor private de plasare în cîmpul muncii a străinilor şi apatrizilor.
10. Verifică activitatea întreprinderilor fondate de către străini şi apatrizi întru elucidarea cazurilor de pseudo-legalizare.

Responsabilităţile:
- răspunde de respectarea legislaţiei în vigoare, asigură respectarea drepturilor şi obligaţiunilor cetăţenilor;
- răspunde de executarea întocmai şi la timp a materialelor avute în gestiune şi indicaţiilor primite de la conducerea Ministerului, Biroului, Direcţiei şi Secţiei;
- răspunde de implementarea eficientă a procedurilor moderne de activitate în domeniul combaterii şederii ilegale;
- răspunde de executarea punctelor planurilor naţionale, planurilor de lucru a Biroului, Direcţiei şi Secţiei;
- răspunde de depistarea la timp a lacunelor existente în activitatea Direcţiei sau Secţiei şi elaborarea propunerilor de înlăturare ale acestora.

Cerinţe specifice:

Studii:
- superioare, de licenţă sau echivalente, preferabil în domeniul juridic.

Experienţa profesională:
- minimum 1 an în cadrul organelor de drept.

Cunoştinţe:
- cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
- cunoaşterea domeniului de telecomunicaţii;
- cunoaşterea tehnicii moderne, cel puţin la nivel intermediar;
- cunoştinţe de operare la calculator: Acces, Word, Excel, PowerPoint, Internet;

Condiţiile de muncă:
• regim de muncă: 40 ore pe săptămînă, 8 ore pe zi;
• program de muncă: luni-vineri, orele 08.00-17.00, pauza de masă 12.00-13.00;
• activitatea în birou şi teritoriu.

Cunoştinţe:
• cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
• cunoaşterea procedurilor în domeniul prevenirii, depistării şi documentării a încălcărilor legislaţiei în vigoare;
• cunoaşterea unei limbi de circulaţiei internaţională (engleză, franceză, spaniolă, germană) la nivel, cel puţin, intermediar (citit/scris/vorbit).
• cunoştinţe de operare la calculator Word, Excel, PowerPoint, Internet, Moldlex.

Abilităţi: abilităţi de lucru cu persoanele, cu informaţia, planificarea, organizarea, analiza şi sinteza, elaborare a documentelor, prezentare, motivare, instruire, mobilizare de sine, aplanare de conflicte, comunicare eficientă.
Atitudini/comportamente: respectarea strictă a legislaţiei, drepturilor şi libertăţilor cetăţenilor, respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, rezistenţă la efort şi stres, tendinţa spre dezvoltare profesională continuă.

Data-limită de depunere a dosarelor de concurs 07.03.2014, ora 17.00
mun.Chişinău, bd.Ştefan cel Mare şi Sfînt, 75

Persoana de contact – Punga Livia

Detalii cu privire la condiţiile de participare la concurs, cît și despre documentele ce urmează a fi prezentate, le puteți găsi pe adresa http://www.mai.gov.md/content/7537

Formularul de participare poate fi găsit pe pagina web www.mai.gov.md sau solicitat la sediul autorităţii publice

Telefon
+373 22 265617
E-mail http://www.mai.gov.md/content/7537
Web-Site mai.gov.md
Acțiuni cu locul de munca:

Salva în carnetul de note

Salva document în Word

Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®