Otgon Oleg 36 лет | |
Город | Кишинёв |
Желаемый график | Полный день |
Текст резюме | Nume, Prenume: Otgon Oleg
Adresa: or. Chişinău, Republica Moldova Telefon: +37368219618 E-mail: otgonoleg88@mail.ru Data naşterii: 26.07.1988 Locul naşterii: or. Chişinău, Republica Moldova Formare: Instituţia: Universitatea Liberă Internaţională din Moldova (ULIM) Facultatea: Istorie şi Relaţii Internaţionale Specialitatea: Relaţii Internaţionale Titlu: licențiat în științe politice Septembrie 2007/ iunie 2013 Experienţă profesională: Numele companiei: „Witezze Gruppe” SRL Funcţia: Director Durata: 2014 -2016 Descriere atribuţii: verificarea şi evidenţa actelor de contabilitate primară, registru, casă, chitanţe, facturi fiscale; ridicare şi depunere de numerar la bănci, cu depunerea la bancă a documentelor de decontare; gestionarea şi asumarea responsabilităţii în caz de distrugere a mărfurilor; verificarea stocului scriptic şi faptic de marfă; realizarea comenzilor şi recepţionarea cantitativă şi calitativă a mărfii; încheierea contractelor tip „furnizor-companie”; evidenţa personalului din subordine; actualizarea ofertelor, precum şi a preţurilor mărfii, organizarea promoțiilor de vînzare a mărfii; realizarea retururilor de marfă şi coordonarea acestora; soluţionarea reclamaţiilor parvenite de la clienţi; membru activ al echipei de vînzări; asigurarea respectării normelor de protecţie a muncii şi a prevederilor legislaţiei în domeniul protecţiei consumatorului; monitorizarea încadrării în termenele stabilite a tuturor sarcinilor şi obiectivelor pentru cei din subordine; medierea conflictelor între angajaţi, vînzător - client. Funcţia: Director adjunct Durata: 2012 – 2014 Descriere atribuţii: îndeplinirea atribuţiilor care revin poziţiei de manager si administrator; verificarea şi evidenţa actelor de contabilitate primară, registru, casă, chitanţe, facturi fiscale; ridicare şi depunere de numerar la bănci, cu depunerea la bancă a documentelor de decontare; controlarea și coordonarea șoferilor de expediere a mărfii; gestionarea şi asumarea responsabilităţii în caz de distrugere a mărfurilor; verificarea stocului scriptic şi faptic de marfă; realizarea comenzilor şi recepţionarea cantitativă şi calitativă a mărfii; încheierea contractelor tip „furnizor-companie”; evidenţa personalului din subordine; actualizarea ofertelor, precum şi a preţurilor mărfii, organizarea promoțiilor de vînzare a mărfii; realizarea retururilor de marfă şi coordonarea acestora; soluţionarea reclamaţiilor parvenite de la clienţi; membru activ al echipei de vînzări; asigurarea respectării normelor de protecţie a muncii şi a prevederilor legislaţiei în domeniul protecţiei consumatorului; monitorizarea încadrării în termenele stabilite a tuturor sarcinilor şi obiectivelor pentru cei din subordine; medierea conflictelor între angajaţi, vînzător - client. Numele companiei: „Witezze Gruppe” SRL Funcţia: vînzător-consultant superior Durata: 2012 –2012 Descriere atribuţii: recepţionarea mărfii şi aranjarea pe rafturi; pregătirea mărfurilor pentru expediere către client; marcarea cu preţuri a produselor din magazin; verificarea periodică a stocurilor din magazin; cunoaşterea produselor electrocasnice şi funcţionalitatea acestora; informarea şi consultarea clienţilor cu referire la produsele în vînzare; promovarea produselor companiei. Numele companiei: „Xenon” SRL Funcţia: vînzător-consultant Durata: 2010 –2012 Descriere atribuţii: recepţionarea mărfii şi aranjarea pe rafturi; pregătirea mărfurilor pentru expediere către client; marcarea cu preţuri a produselor din magazin; verificarea periodică a stocurilor din magazin; cunoaşterea produselor electrocasnice şi funcţionalitatea acestora; informarea şi consultarea clienţilor cu referire la produsele în vînzare; promovarea produselor companiei. Aptitudini şi competenţe personale: - capacitate de lucru în echipă; - capacitate de adaptare la un mediu stresant şi solicitant de activitate; - punctualitate; . - comunicare eficientă; - capacitatea de analiză şi sinteză; - spirit antreprenorial şi de inovare; - gîndire pozitivă în abordări; - operativitate în luarea deciziilor. - spirit organizatoric dezvoltat şi de leadership, reieşind din experienţa de muncă; - monitorizarea lucrului echipei (controlul calității); - simţ al responsabilităţii bine-dezvoltat. Abilităţi lingvistice: Româna excelent (limba maternă) Rusa excelent Engleza mediu Franceza începător Operare PC: cunoştinţe avansate în utilizarea calculatorului: MS Office (Word, Excel, Outlook), Windows, Internet, E-mail, utilizarea programului de contabilitate 1C. Abilităţi de tapare: Română (45 wpm), Rusă (20 wpm), Engleză (20 wpm). Activităţi extracurriculare: Program de training în cadrul Academiei Internaționale de Retail „Tehnologia vînzărilor eficiente”, 09.04.2013. Permis de conducere: Categoria B (stagiu de conducere 6 ani atit pe teritoriul R.M cit si in UE). |
Телефон | +373 68 219618 |
otgonoleg88@mail.ru |
Ваша вакансия отправлена
Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®