17 iunie 2014
Chişinău · Panda Tur joburile companiei »
SOCIETATEA CU RĂSPUNDERE LIMITATĂ
“PANDA TUR”
anunţă concurs pentru suplinirea postului vacant de JURIST.
Pentru a putea participa la procedura de selecţie este necesar să trimiteţi un CV în format Europass, în limba română, însoţit de o scrisoare de intenţie în care să abordaţi realizările importante din viaţa
dumneavoastră şi aspiraţiile de carieră pe termen lung pe adresa curmei01@gmail.com pînă la data de 25 iunie 2014.
Vă rugăm să aveţi în vedere faptul că nerespectarea oricăror condiţii de formă sau de fond, dintre cele enunţate anterior este de natură să atragă respingerea aplicaţiei dumneavoastră.
Procedura de selecţie pentru ocuparea postului presupune parcurgerea a două etape distincte:
1. Preselecţia:
În cadrul acestei etape comisia de selecţie va analiza CV‐ul, scrisoarea de intenţie transmise, pentru a decide dacă aplicaţia dumneavoastră va fi acceptată pentru următoarea etapă.
2. Selecţia:
Această etapă are în evede evaluarea competenţelor şi aptitudinilor personale, alături de testarea cunoştinţelor de specialitate în cadrul unui interviu de angajare.
În cadrul acestei probe veţi fi rugat/(ă) să elaboraţi o serie de materiale cu conţinut juridic,
pornind de la o tematică prestabilită.
DESCRIEREA POSTULUI.
Informaţii generale:
Denumirea postului: Jurist/juristă
Nivelul postului: De execuție
Tipul postului: Contract individual de muncă.
Scopul principal al postului: Asigurarea legalităţii documentelor întocmite de angajator, elaborarea de puncte de vedere juridice, reprezentarea angajatorului şi apărarea drepturilor si intereselor legitime ale acestuia şi ale personalului angajat, în raporturile lor cu instituţii de orice natură.
Responsabilităţi specifice ale postului: 1. Asigurarea conformităţii actelor şi faptelor juridice a angajatorului;
2. Asigurarea conformităţii actelor şi faptelor juridice întocmite sau produse în cadrul activităților angajatorului;
3. Consultaţii şi cereri cu caracter juridic în toate domeniile dreptului, dar cu precădere: legislaţia muncii, legislația civilă, turism etc.;
4. Redactarea de opinii juridice cu privire la aspecte legale ce privesc activitatea angajatorului, ageniei de turism, activitate de turoperator etc.;
5. Redactarea proiectelor de contracte, precum şi negocierea clauzelor legale contractuale;
6. Redactarea de acte juridice, atestarea identităţii părţilor, a consimţământului, a conţinutului şi a datei actelor;
7. Avizarea şi contrasemnarea actelor cu caracter juridic;
8. Verificarea legalităţii actelor cu caracter juridic şi administrativ primite spre avizare;
9. Formularea de cereri şi acţiuni în numele angajatorului şi reprezentarea acesteia în faţa instituţiilor publice sau a instanţelor, pe baza mandatului primit de la directorul general;
10. Analizarea sesizărilor primite de angajator de beneficiari, cu privire la eventualele conflice apărute în cadrul executării contracelor turistice şi formularea de puncte de vedere şi îndrumări cu privire la mijloacele legale de acţiune;
11. Direcţionarea și soluționarea sesizărilor primite autoritățile abilitate în domeniu;
12. Cercetare şi analiză în domeniul juridic.
Cerinte specifice privind ocuparea postului:
Studii de specialitate: Licențiat în drept
Perfecţionări (specializări): Legislaţia muncii, Turism, Legislația civilă, Reglementări legale în afaceri, Legislaţie fiscală, Management,
Comunicare, Lucru în echipă, Comportament şi abilităţi manageriale,leadership, relaţii publice, conduită şi protocol, comunicare interculturală.
Cunoştinţe de operare/
programare pe
calculator: Windows, Microsoft Office (Word, Excel, PPT, Access Outlook), utilizare internet.
Limbi străine: Limba rusă, limba engleză.
Abilităţi, calităţi şi
aptitudini necesare: 1. capacitatea de a organiza; capacitatea de a coordona, capacitatea de a îndruma;
2. capacitatea de previziune şi planificare;
3. gîndire practică; capacitatea de integrare socială, abilităţi de organizator;
4. capacitate de alegere a prioritatilor;
5. capacitatea de adaptare şi rezistenţa la stress şi program prelungit;
6. abilităţi de bun comunicator, capacitatea de a gestiona conflicte;
7. capacitate de argumentare;
8. abilităţi de lucru cu publicul;
9. calităţi intelectuale;
10. aptitudinea de a transmite şi recepta cu uşurinţă informaţiile în scris şi verbal;
11. calitatea de a analiza şi sintetiza volum mare de informaţii;
12. calitatea de a accepta erorile sau, după caz, deficienţele propriei activităţi;
13. respectul faţă de lege şi loialitate faţă de misiunea şi valorile angajatorului;
14. asumarea responsabilităţii;
15. integritate, cinste, corectitudine;
16. sociabilitate, flexibilitate, creativitate, abilitati de lucru în echipă, capacitate de adaptare rapidă la schimbări.
Cerinţe specifice: Programul de lucru: conform programului organizaţiei (luni – vineri, în intervalul
09:00 – 18:00, cu posibilitate de derogare)
Condiţii speciale:
• Disponibilitate de lucru la program prelungit;
• Disponibilitate pentru călătorii în interes de serviciu.
Limite de competenţă:
Competenţa ocupantului postului va viza activităţile legate de asigurarea asistenţei şi consilierii juridice pentru angajator şi, în cadrul activităților derulate de aceasta, pentru personal şi pentru beneficiari, conform scopului postului şi cu respectarea Regulamentului Intern al angajatorului și a legislației în vigoare. Cu titlu de excepţie şi în baza unei delegări scrise, ocupantul postului va avea competenţe şi în alte domenii.
Telefon |
+373 79 360323
+373 22 22781919
|
rezervari1@pandatur.md |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®