Salari Mihail | |
Oraș | Chişinău |
Descrierea cv-ului | Experienţa profesională:
Perioada: Noiembrie 2011 -Octombrie 2012 Funcţia sau postul ocupat: Consultant-vânzări Activităţi şi responsabilităţi principale: Organizarea, gestiunea și controlul vânzărilor în conformitate cu planul de vânzări. Înaintarea ofertelor, negocierea și perfectarea contractelor de prestare a serviciilor. Vânzarea produselor și serviciilor companiei,promovarea lor atât în cadrul companiei cît și in teritoriu. Participarea la promovarea serviciilor și ofertelor noi. Numele şi adresa angajatorului: S.A. „Moldtelecom”, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 10, MD-2001, mun. Chișinău, Republica Moldova Tipul activităţii sau sectorul de activitate: Servicii de telecomunicații Educaţie şi formare: Perioada: 2008-prezent (ultimul an de studii) Calificarea: Bussines și administarea afacerilor Disciplinele principale studiate / competenţe profesionale dobândite: Micro și macro-economia, marketing, managementul organizației, managementul calitații, managementul producției, dreptul afacerilor, contabilitatea managerială, contabilitatea înterprinderii,finanțe, analiza economico-financiară. Numele şi tipul instituţiei de învăţământ: Universitatea Liberă Internațională din Moldova Perioada: Februarie 2013 – August 2013 Calificarea / diploma obţinută: Specialist financiar-economic, calificarea profesională „contabil” Disciplinele principale studiate / competenţe profesionale dobândite: Evidența contabilă, 1C Întreprindere 8.1 și utilizare PC, tehnicile lucrărilor de secretariat, Lucrul cu documentația financiară și actele legislative, studiul planului de conturi, competența efectuării analizei financiare în baza datelor contabile, întocmirea rapoartelor sinecostului producției, întocmirea bilanțului contabil anual Numele şi tipul instituţiei de învăţământ: Asociația Obștească „Insula Speranțelor”, str. Cornului 3, mun. Chușinău Limba maternă: Româna Limbi Străine:Rusa,Franceza,Italiana,Engleza Competenţe şi abilităţi sociale: Spirit de echipă, Capacitate de adaptare sporită. Comunicare, seriozitate, inovativitate și carismă. Capacitatea de asimilare a informațiilor noi obținute în urma activității în sfera vânzărilor și a deservirii. Analiza și sinteza obiectivă dar și responsabilă la diferite situații de lucru. Competenţe şi aptitudini organizatorice: Abilități de organizare și de cooperare. Atenție la detalii și corectitudine. Orientare spre atingerea scopului. Competenţe şi aptitudini de utilizare a calculatorului: Cunoștințe avansate de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint). Cunoștințe despre limbajele de programare pentru gestionarea bazelor de date (PHP, SQL) Bună stapânire a programelor din gama Adobe precum Photoshop CC, Illustrator și Dreamweaver. Utilizarea rețelelor de calculatoare,scaner,imprimante,etc. Buna cunoaștere a soft-ului din gama 1C:Enterprise (versiunea 8.0/8.1/8.2/8.3), cât și a configurațiilor create de 1C Accounting-Țâmbal. Posedarea cunoștințelor despre crearea configurațiilor 1C la nivel de începător. Cunoașterea softului UNA(Universal Accounting). Cunoștințe avansate în utilizarea calculatorului sub orice sistem de operare precum (Unix,Macintosh,Windows xp/7/8). Alte cunostinte: Cunoștine despre legile referitoare la bunurile imobile si mobile(ipoteca, gaj, privatizare, formarea bunurilor imobiliare etc.) Alte competenţe şi aptitudini: Prefer în special voleiul, jogging-ul, tenis-ul și șahul. Îmi place să calatoresc să întîlnesc oameni noi și culturi diferite. Pentru a vizualiza CV-ul în format PDF, accesați adresa web: http://drive.google.com/file/d/0B6fDmhQd0vewVXhJTlE5ckFtZnc/edit?usp=sharing |
Telefon | +373 69 813923 |
ms@gmail.com |
Locul vacant a fost expediat
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®