Вход Регистрация
E-mail:
Пароль Забыли пароль?
Закрыть
E-mail:
Пароль
Вход
Закрыть
E-mail:
Закрыть

Вход Закрыть
нет отмеченных

Вакансии

нет сохраненных

18 мая 2017

Кишинёв · Autehton Grup вакансии компании »

MANAGER VÂNZĂRI cu abilitați de lider și pregătit să planifice si să organizeze activitatea echipei de vânzări.
Ne așteptam ca viitorul candidat sa aibă experiența profesională în consolidarea și dezvoltarea echipei de vânzări.

Descrierea jobului:

Bun negociator, abilitați excelente de comunicare;
Seriozitate și perseverenta în atingerea obiectivelor propuse;
Atitudine pro-activă și orientata către finalizarea proiectelor și atingerea obiectivelor stabilite;
Atitudine pozitiva, dorința de a învață lucruri noi, insistent;
Seriozitate și perseverenta în atingerea obiectivelor propuse;
Perseverent și flexibil în privința reconfigurării soluțiilor menite să conducă la îndeplinirea obiectivelor propuse;
Adaptiv la un mediu organizațional cu obiective transformative;
Auto-motivat si cu spirit de echipa;
Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienți;

Obiectivele generale ale postului:

Realizarea planului de vânzări prin vânzarea directa de produse;
Identificarea de noi clienți și gestionarea relațiilor comerciale cu clienții existenți din zona alocata;
Prospectează piața, identificând clienții potențiali; culege informații despre stadiul proiectelor lor;
Vizitează clienții, acordând consultanta cu privire la oferta de produse și servicii ale societății;
Negociază termenii contractuali (condițiile de vânzare, condiții de livrare, modalitate de plata, termene de livrare și de plata, alte servicii) respectând procedurile de lucru interne;
Încheie contracte de vânzare – cumpărare; urmărește derularea vânzării bunurilor conform contractelor încheiate;
Asigura servicii post vânzare și de monitorizare a clienților din portofoliu;
Asigura portofoliul de contracte și comenzi ferme de livrare a produselor oferite de firma, urmărind atingerea obiectivelor de vânzări (targete lunare);
Verifica stocurile pentru produsele solicitate de client;
Urmărește încasarea la termen a contravalorii produselor livrate, fiind responsabil de obținerea instrumentelor de plata;

Cerințele de bază ale postului:

Educație: minim studii medii, preferabil studii superioare tehnice;
Cunoștințe profesionale:
Cunoașterea pieței instalațiilor și construcții;
Cunoștințe de operare generala sub Windows – Microsoft Word/Excel, Internet Explorer;
Cunoștințe in domeniul vânzărilor, comunicării și negocierii in afaceri;
Cunoașterea unei limbi străine (limba engleza) – nivel mediu.
Experiența: într-un post similar (de preferat în activitatea de promovare și vânzare)
abilitați negociere și comunicare.
Alte cerințe:
posesor de permis auto categoria B; disponibilitate pentru deplasări.


Beneficii:

Birou, Laptop și telefon de serviciu;
Salariu fix plus bonusuri și comisioane după integrare – 3 luni.

Cum aplic?
Candidații interesați să aplice pentru această poziție, vor transmite un e-mail la adresa: director@autehton.md
Ca atașament, un Curriculum Vitae cu fotografie recenta, care să susțină candidatura pentru acest post (includeți doar experiența relevantă) și specificați obligatoriu în subiectul scrisorii funcția solicitată;

Телефон
+373 60 511811
E-mail director@autehton.md
Веб-сайт autehton.md
Действия с вакансией:

Сохранить в блокнот

Сохранить в Word

Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®