Вход Регистрация
E-mail:
Пароль Забыли пароль?
Закрыть
E-mail:
Пароль
Вход
Закрыть
E-mail:
Закрыть

Вход Закрыть
нет отмеченных

Вакансии

нет сохраненных

03 апреля 2014

Кишинёв · Крупная компания вакансии компании »

Пол Опыт работы
Не имеет значения от 5 лет

Cerințe profesionale:
- Studii superioare economice (specialitatea ”Contabilitate și Audit”);
- Experiență de muncă minim de 5 ani în funcția de Contabil-șef în domeniul producerii;
- Experiență profesională în calitate de contabil al societății pe acțiuni;
- Cunoașterea tuturor sectoarelor ale contabilității întreprinderii de producție;
- Experiență în efectuarea inventarierii la întrerinderea de producție;
- Cunoașterea și aplicarea în practică a SNC, legislației fiscale și legislației muncii R. Moldova;
- Cunoașterea activității economice externe la nivel de expert (export, import);
- Cunoasterea limbilor română şi rusă;
- Pregătirea și prezentarea rapoartelor financiare și a dărilor de seamă fiscale;
- Experiență de trecere a controalelor cu succes;
- Deprinderi avansate PC: MS Office, 1C-versiunea 8.2, Internet;
- Ducerea evidenței în 1C: Contabilitate 8;
- Experiență în automatizarea evidenței contabile;
- Organizarea activităţii Departamentului de contabilitate;
- Deținerea certificatelor, diplomelor, documentelor care confirmă ridicarea gradului de calificare, de asemenea deținerea caracteristilor și recomandărilor de la locurile anterioare de muncă, prezintă avantaj.
Obligații funcționale:
- Ducerea evidenței contabile și fiscale în strictă conformitate cu legislația Republicii Moldova;
- Perfecționarea evidenței contabile și controlul activității economico-financiare a Companiei;
- Controlul asupra corectitudinii perfectării documentelor contabile;
- Colaborarea cu organele abilitate cu funcții de control și participarea la efectuarea controalelor obligatorii planificate și inopinate;
- Organizarea și controlul efectuării inventarierilor planificate;
- Urmărirea modificărilor legislative, instruirea și consultarea subalternilor săi;
- Controlează lucrul Departamentului contabilității, soluționează problemele organizatorice și de gestiune apărute în cadrul departamentului;
- Prezentarea la timp a dărilor de seamă în organele abilitate cu funcții de control;
- Perfectarea rapoartelor interne pentru conducere și investitori;
- Se subordonează Directorului financiar;
- Respectarea termenilor de închidere a perioadei de gestiune și prezentarea dărilor de seamă fiscale în organelle competente;
- Planificarea fiscală și optimizarea, participă la întocmirea schemelor, studiază riscurile în privința legislației valutare și fiscale, asigură oportunitatea, corectitudinea și legalitatea perfectării documentelor (inclusiv și a rezultatelor controlului obligatoriu efectuat de către un auditor extern cu periodicitatea de o jumătate de an).

Телефон
+373 68 608424
E-mail prim-alliance@mail.ru
Действия с вакансией:

Сохранить в блокнот

Сохранить в Word

Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®